2016年11月22日 星期二

激光去斑嫩膚療程@NewBorn

生完bb之後,除咗雀斑,仲多咗啲荷爾蒙斑,斑斑實在太可惡喇!呢個困擾多時嘅煩惱,一直都好想將佢哋全數遷滅。感謝Newborn嘅邀請!等我有機會嘗試佢哋最新引入嘅雙束納秒嫩膚激光儀。效果真係有啲意料之外呀!唔信?一齊嚟睇真啲啦!
再一次來到NewBorn,興奮與期待嘅感覺又油然而生~


相同嘅地方,但不同嘅係,今次唔係去NewBorn Mama果邊做療程


而係到專為一般女仕而設嘅美容中心進行打斑呀!hohoo~


職員話咁快就已經準備好,可以入去喇!gogogo~


通過長長嘅走㾿,每一間玻璃房都設計得時尚新穎,感覺好好呀!


有間佈置得幾骨子嘅房間,經向職員查詢下,原來係化妝間,方便客人treatment後執番靚靚個樣。呢方面都照顧埋,好細心~ ^^


到達進行療程嘅房間喇!乾淨企埋又大間,已經十分心急想快啲開始喇!XD


咪咁心急住啦!接受療程,都要知道自己將會做咩機?部機係有咩好先得㗎!來來來!我介紹一下~ 呢部雙束納秒嫩膚激光儀獨有4G技術,囊括咗雙激光納秒同埋飛點專利。除咗可以擊退色斑,仲有膠原激生、淨膚嫩膚等功效。

擊潰色斑  穩定打走色素:
運用最先進的雙束光波RTP (Real Twin Pulse),可以在同一時間分兩次傳送,產生不同波長,深入皮膚深層。能有效打散黃褐斑、太田痣、顴骨褐青色痣等真皮性色素病變。當色素組織吸收能量後,形成局部衝擊波,將色素組織擊碎。

膠原激生  嫩膚緊緻:
部機唔單止能夠擊退色斑,調節均勻膚色,仲可以有效改善膚質,嫰滑肌膚。雙束納秒激光熱效應,刺激膠原蛋白增生,皮膚彈力纖維即時收縮,滅少細紋和皺紋形成,令皮膚回復光滑緊緻,激退暗啞,令肌膚重現亮白光采。有效控制油脂分泌,達至水油平衡嘅最佳狀態,收細毛孔,暗瘡、黑頭、粉刺都一網打盡,肌膚持續嫩白。

睇完晒都唔明?簡單啲嚟講,即係 除咗打斑,仲可以嫩膚 囉!(≧∇≦)


部機有4個laser頭,今次主要會用Fractional分段式光頭532nm同埋1064nm。至於另外果兩個響一般美容中心都做得到,而Zoom變焦光頭仲會令皮膚結焦嘅,就唔響度詳述。介紹就梗係講啲新科技啦!

Fractional納秒飛點532nm:
532波段更有效改善淺色斑,特別對付雀斑、曬斑。同時有效減退暗瘡印及皺紋,產生副作用機會亦大大減低。對於一般只針對深層色素的激光治療,專利納秒飛點532nm絶對是淺層色素的殺手!再配合1064波長激光治療,由淺至深的皮膚色素都被一網打盡。

Fractional納秒飛點1064nm:
不但把能量深入真皮層,更有效直擊色素源頭,輕鬆打散底層色素,治療時及治療後的痛感大減。有效擊散位於細胞以外、真皮層以內的黑色素,改善深層色斑及荷爾蒙斑,達到亮白去黃效果。同時因為熱能刺激膠原蛋白及彈力纖維,達到肌膚緊實的作用。納秒飛點技術加快療程時間、去斑及嫩膚的成效更顯著,不會引致皮膚紅腫。

簡單啲講,呢兩個頭可以 由淺入深,更快擊退色斑及有效嫩膚,而且打完斑仲唔會結焦添!


美容顧問正了解我嘅色斑問題,我除咗雀斑同荷爾蒙斑外暫時未有出現其他種類嘅斑斑,好彩咋!對症下藥,療程即將開始~


首先清潔皮膚,美容師手勢好熟,感覺就好似做梗面部按摩咁呀!


然後就要摭一摭對眼,準備打斑喇!


首先會用1064nm均勻地在面上打兩round,主要做嫩膚、打淺層色斑同收細毛孔。然後用532nm定點在較深色素嘅地方再打兩round,一點分拆變成81點,能量大啲,痛楚同不適嘅時間都短啲啦!過程中,會感覺到laser所發出嘅熱力同埋輕微刺痛感。痛嘅程度可以接受,就好似有條橡筋不停彈向面部咁,唔會好痛,但就一定會感覺到佢經過嘅部位。美容師做得好仔細,帶動laser走過我塊面嘅每一個微細部位,過程大約45分鐘。美容師咁細心,我都好放心呀!


打斑後,面部有啲位置即時紅咗。唔駛驚!屬於正常現像~


打完斑啲皮慮係會比較乾㗎!敷番個mask,補充下水份就冇嘢㗎喇!


敷mask時間約15分鐘 zZz...z..


瞓醒之後眼腫腫,不過啲紅印都去得七七八八喇!

比較一下打斑前後嘅情況先~


正面:打斑前和打斑後 (即場)


右面:打斑前和打斑後 (即場)


左面:打斑前和打斑後 (即場)


估唔到打一次就已經見效,自信心番番晒嚟囉!*o*

之後每一晚都有做記錄,再睇睇情況先~


正面:打斑後的第2至第5天 (回家後)


右面:打斑後的第2至第5天 (回家後)


左面:打斑後的第2至第5天 (回家後)

*** 以上所有相片絕對沒有美圖秀秀,全部都是只調了光暗的原圖 ***

打斑嘅經驗已經唔係第一次喇!但比較之下,NewBorn呢部新機能量比起其他同類型機強好多,真係冇諗過做一次已經效果咁顯著。如果做多幾次咪唔得了囉!部機通過皮膚深層破壞黑色素細胞,對於荷爾蒙色素尤其見效。打斑後幾天,雀斑明顯淡咗,就連最致命果粒大大嘅荷爾蒙斑都淺色埋。太好喇!既然效果咁好,梗係要推介畀大家啦!

有興趣試下呢部全新雙束納秒嫩膚激光儀嘅朋友,可以$380體驗一次。快啲click以下網址登記啦!

體驗激光去斑嫩膚療程:https://goo.gl/rHxICd


NewBorn Mama
地址:尖沙咀金馬倫道23號金馬倫廣場8樓
電話:27322288
網址:http://www.newborn.hk

沒有留言:

張貼留言