2017年11月23日 星期四

【止咳化痰良方】川貝冰糖燉雪梨

天氣越嚟越凍,又開始多人「he he ham ham」,喉乾聲沙、痰多甚至咳過不停喇!我哋啱啱先大病初瘉,早兩個星期咳到死死下,都係我唔好啦!傳染埋畀晴朗爸爸,好彩晴朗冇受感染咋!中醫、西醫睇過都未好番,結果又要出動燉橙、白蘿蔔蜂蜜水同埋川貝冰糖燉雪梨呢幾條偏方。趁煲開,就同大家分享埋後者啦!對止咳化痰一樣好有功效!

材料:
川貝(磨粉) 1兩
鴨咀雪梨 3個
紅蘋果 1個
無花果 3粒
冰糖 適量

做法:

1. 雪梨及蘋果洗淨、去皮、去核及切件


2. 據聞雪梨皮有潤肺生津、止咳化痰嘅功效,所以所有果皮都唔好掉呀!放在一旁備用


3. 無花果洗淨後,每粒切開一分為二


4. 用熱水將川貝粉攪勻至沒有粉粒


5. 將所有材料放晒落燉盅內


6. 加入凍滾水,蓋上燉盅蓋


7. 燉4小時


由於時間關係,4小時好快過去~ ^o^

新鮮熱辣嘅川貝冰糖燉雪梨出爐喇!*o*

朗朗特別要求加果肉,所以最特別係佢啦!

我都鍾意食埋果肉,但想留肚飲多碗,所以淨飲ok喇!


晴朗真係好鍾意呢款燉品,每次都會主動幫我睇住個燉盅幾時燉好,提我攞出嚟畀佢哋飲~ ^^'''

佢哋當呢個係甜品咁食,特別係雪梨同蘋果都燉到軟綿綿,好好味!

有時未必一定係有人唔舒服,間中燉嚟食下對身體都有益㗎!


一家人邊嘆燉品邊說笑,我哋嘅生活就係咁簡單.快樂~ ^^

川貝嘅鎮咳、去痰功效非常好,所以被喻為天然止咳劑。每當屋企有人連續咳咗幾日,就會諗起川貝冰糖燉雪梨呢個良方喇!我鍾意加埋無花果,因為佢有清利咽喉、清痰化滯嘅功效。大家如果有興趣燉嘅話,買川貝時記得叫老闆磨埋粉。有次我就係忘記咗!結果響廚房用攪拌機攪到一糰糟呀!有朋友話唔落冰糖已經夠甜,亦有朋友話落咗冰糖會惹痰。大家可以按個人喜好選擇落唔落,我就喜歡甜,所以落少少都冇壞,飲咗一樣覺得有止咳化痰功效呀!要注意嘅係加水落燉盅內要係煲過嘅水,唔好加水喉水。而飲剩咗嘅話,可以放入雪櫃,下次飲用前再翻熱。但雪梨同蘋果肉食剩唔好放過夜,聽講放到第二日會變酸,影響埋啲湯汁就唔好啦!好飲又有益,大家都不妨燉嚟同小朋友一齊品嚐下。祝各位都身體健康、幸福快樂!


其他化痰止咳良方:

燉橙 | 白蘿蔔蜂蜜水



FIND US on:
  "  "   

BLOGs:

 

CONTACT US:

沒有留言:

張貼留言