2016年10月6日 星期四

東海堂 Arome Café

鍾意咗東海堂啲凍餅好耐喇!幾間大型連鎖店嘅蛋糕相比,始終最愛東海堂。而佢哋位於葵芳新都會廣場嘅cafe成日都常滿,想搵個位都難。今次同晴朗攝到位,終於可以一試喇!
Cafe位於商場2樓一個角落,好旺場,未見過係唔駛等位㗎!


等位期間,揀下食咩嘢款式先啦!


有人走喇!我哋有位坐lu~ hohoo~


落咗order,好快就有得食,勁開心!


真夏の夢 - 芒果熱情果脆脆蛋糕


係晴晴自己揀㗎!見到佢嘅表情就知道味美啦!


饀料仲有鮮芒果肉添!餅底都整得好脆呀!正!


而朗朗就揀咗呢款朱古力焦糖慕絲脆脆甜品


外層係朱古力脆皮,包住朱古力mousse,再夾住朱古力蛋糕~ *o*


啱晒呢個朱古力怪啦!


我嘅法式拿破崙都整好喇!賣相好吸引!


不過等咗10分鐘,等到我勁都長喇!


即叫即製確係好好味喎!酥皮夠脆,夾住新鮮打嘅cream同埋鮮芒果肉。堅正!從未食過咁新鮮嘅拿破崙~


咦!點解仲有甜品嘅?咪就係因為有人話想食雪糕囉!見仲有肚,好啦好啦!就叫埋呢款香蕉朱古力雪糕waffle啦!


朱古力同香蕉一向都係絕配嚟!冇得輸!不過waffle係即整嘅,梗係特別好味啦!


另外,waffle仲有士多啤梨同埋紅豆綠茶選擇,下次一定要試埋先得呀!

本來行到攰攰哋,打算坐低食件cake㗎咋!好surprise佢哋原來有啲款式係即叫即製嘅,好新鮮!真係大滿足呀!下次行過一定會再入去坐下,嘆過第二款甜品,不過希望好似今次咁好彩唔駛等好耐就有位啦!值得推介!


 東海堂 Arome Café 
地址:葵芳興芳路223號新都會廣場2樓297-298號舖
電話:3460 4742

沒有留言:

張貼留言