2016年10月5日 星期三

我們的秘密花園:中葵涌公園

葵涌有一隱世公園依山而建,環境十分之優美。一齊嚟揭開佢神秘嘅一面囉!
公園位於青山公路之下,大連排工廠區後方。我哋就從青山公路開始,由上而下咁樣行落去啦!(冇咁辛苦嘛!XD)


入口就響前面,行快步啦!


中葵涌公園入口在此,到喇!到喇!


紅色圈圈就係我哋身處嘅位置


沿住自然散步徑漫步囉!~


一路向下行,回頭一望,原來我哋已經行咗好多路喇!


公園樹木長得十分之茂密,只能夠從樹木嘅空隙望到少許風景~


跑呀!點解要跑?因為晴朗清楚知道好快就到達佢哋最開心嘅地方囉!


報告!目標出現咗喇!over~


紅色圈圈就係我哋身處嘅位置


長者健身園地你哋都啱玩?XD


重頭戲到喇!兒童遊樂場就係晴朗行咗咁耐嘅推動力~


公園人流稀少,晴朗可以獨霸整個遊樂場玩。去囉!去囉!gogogo~


過河要小心!唔好叉錯腳呀!


想打韆鞦但又唔想排隊,我諗係呢度先得喇!爽呀!XD


晴晴比較鍾意逐樣遊戲玩下,考考智力先~


鋼琴嘅英文係點串㗎?


轉番個大運啦!


朗朗依然打韆鞦打得好忘我...


玩完遊樂場,又要玩埋其他健身設施,但你哋好似唔夠腳長喎!XD


都係玩番搖搖馬算啦!


經過小橋流水,望下有咩嘢睇先~


山水一直往下流,可以考慮響呢度整番檔山水豆腐花喎!XDD


玩完一大輪,預備離開公園喇!


唔經唔覺,就已經行到落大連排工廠區lu~


睇睇指示牌,原來仲有滾軸溜冰場,下次可以帶埋鞋嚟呢度玩喎!


紅線為我哋所行嘅路線,原來行咗一小部分咋!下次嚟要行埋另一邊先得!(可按圖放大)

中葵涌公園面積大、環境自然優美,所以我哋都好鍾意去呢度玩。由青山公路入口開始,行一段約10-15分鐘嘅山路就到達兒童遊樂場。大人可以過下行山癮,小朋友又可以在公園放電,簡直係一舉兩得呀!不過夏天嚟就要做好防蚊措施喇!始終公園靠住山而起,樹木又多,自然多昆蟲㗎啦!如果唔嫌棄佢哋啲設施較舊的話,呢度都不失為一個小朋友放電嘅好地方㗎!

唔記得介紹一下公園嘅前身添!其實以前係牧牛場嚟!估計七十年代初結業後,就賣咗畀政府用嚟起公園喇!公園內放置咗一尊栩栩如生嘅牛雕塑做裝飾。今次冇影到添!攞番兩年前嘅相同大家分享下先~


伏在地上的牛雕塑,就好似真嘅一樣呀!

大家有時間都帶小朋友嚟玩下啦!玩完仲可以步行至附近嘅葵涌廣場或新都會廣場嘆番個tea添呀!


 中 葵 涌 公 園 
公園開放時間:全日24小時
查詢電話:2424 7201
交通:可乘搭巴士31B, 32, 36B, 38, 42C在「葵涌業成街」站下車,然後向山上步行約兩分鐘便到達公園位於青山公路之入口
網址:http://www.lcsd.gov.hk/tc/parks/ckcp/index.html