2016年10月27日 星期四

皇牌古法紮肚@Newborn Mama

產後身體上嘅變化有冇為你帶來煩惱呢?水腫、多肚風、毒素積聚、荷爾蒙色素等,都係產後媽媽常見嘅問題。感謝Newborn Mama嘅邀請!可以有機會親身體驗一下皇牌古法紮肚療程。正在待產或產後不久嘅媽媽要好好把握產後半年呢個黃金期呀!
上到去NewBorn Mama感覺幾乾淨企理,裝修設計亦都時尚新穎,尤其係果度自動玻璃門。第一印象唔錯!呢一邊主要係為產後媽媽而設嘅~


而另一邊就為一般女士提供療程時使用~


填好個人資料之後,交番畀reception,就靜待職員過嚟follow喇!


好快職員就帶咗我到進行療程嘅房間,房間細細,但五臟俱全~


除咗衣櫃之外,仲有埋洗手盤,好方便喎!


揭開小盒子,仲有紥頭髮嘅橡筋添!真體貼~


床上擺放咗毛巾同埋用完即棄嘅紙帽、紙胸圍和紙內褲


攤開係咁樣㗎!紙胸圍我都係第一次戴咋!XD

生完bb嘅媽媽一般都會容易有風同水腫嘅問題,而且體內多少會積聚咗一啲毒素。古法紥肚其實係一個古代天然嘅紥帶方法,目的係將五臟六府歸位和定形。步驟首先會嚟一個全身按摩,主要係幫助去水同排毒。

幫我按摩嘅按摩師係泰國人,令我聯想到泰式按摩。但原來唔係,療程使用嘅係獨特嘅手勢全身驅風按摩。按摩期間,按摩師話我啲肌肉好緊,所以按到某啲位置會有少少痛。但按咗一陣,就感覺鬆咗喇!在柔和嘅音樂之下,全個按摩過程都好放鬆,好舒服呀!

按完背面,就反身按個肚喇!按肚嘅時候,佢哋採用來自美國嘅Pevonia Oil。世界五星級酒店都會用到呢個品牌嘅油,比較天然、純正。由於係100% Organic嘅油,所有懷孕中或者餵哺母乳嘅媽媽都可以使用。按完一陣,按摩師仲幫我用薑油推咗一陣肚添!但孕婦或哺乳中媽媽就唔用得喇!


用油推完肚之後,按摩師用磁叉幫我按摩肚部。磁力可以帶動鐵質運行,令血液循環更加好


一般嘅磁叉只係叉頭有磁力


而呢度所使用嘅連叉柄都有磁力,功效會更好㗎!


按摩師將紥帶放好位置,預備幫我紥肚喇!


紥之前仲有一樣好緊要嘅嘢要做,就係在肚上搽上草藥,草藥成份包括大青葉、小茴、乾薑、玉蘭同澱粉


草藥成份當中有薑,主要功效係驅風、驅寒。敷上肚之後,會覺得有少少熱嘅感覺


敷完後,先在草藥上蓋上一塊布,然後就開始紥肚,會紥埋個盤骨㗎!


按摩師手勢好純熟,啲繩結紥得好靚,果然係專業!


好快我就變咗一隻稯喇!XD


跟住就需要落地,企埋牆邊扶穩,按摩師會再用一大卷白色紥帶將條腰紥得更加緊。見佢圍住我氹氹轉咁用力紥,都數唔到氹咗幾多個圈喇!XD


用咗大約10分鐘嘅時間,終於完成!yeah!!! 辛苦晒!

其實紥完係會覺得唔舒服,因為紥得好緊。就等於著咗一件好緊嘅束衣咁,要紥住4-6個鐘。番到屋企等待時間到,馬上企入浴缸拆紥帶。解開紥帶,真係有種如釋重負嘅感覺呀!見到啲草藥已經變成乾粉,用花灑沖走都好方便。啲紥帶唔需要洗,下次番去拎番畀佢哋就ok喇!


紥之前同之後的確係有啲分別喎!*o* (腰咁粗都放出嚟!真係失禮死人。仲要啱啱除下紥帶,連個肚臍都紥到皺埋添!XD)

皇牌古法紮肚全個過程約1個鐘,其實真係好唔舒服㗎!好似結婚時著住girdle嘅感覺,個肚好硬好實咁,唔係點食到嘢。不過我接受到,唔係話太辛苦嘅!但就唔會係一個舒服嘅療程囉!

做完一次已經見有啲效,感覺個肚冇咁脹。據中心職員介紹,產後嘅媽媽荷爾蒙色素都會比較深,好多客人做完頭一兩次色素都減退咗好多。大約三四次左右,啲腰位已經可以修得比較明顯,修線條之餘仲可以修埋盤骨位個形,建議10-20次為一個療程。產後媽媽如果順產嘅話,最快生完兩星期後就可以做喇!開刀嘅就要一個月。每日做,連續做係最好嘅!如果唔得閒,都最少1星期做3次。盡量把握產後半年呢個黃金期內做就最好喇!佢哋仲有提供上門服務,有啲媽媽坐完月就安排上門紮肚。最尾果一兩次,職員仲會同客人量度番身體吋數,同埋影相記錄,等客人可以同之前作比較添!有啲客人生完好耐先嚟做,都會有天然修形效果,但可能會慢啲。如果生完都一段日子又想做一啲收緊,建議做Legacy:


呢部機主要改善產後鬆弛、脂肪積聚等問題。亦可以打散脂肪細胞,脂肪細胞少咗就可以做到收緊功效喇!另外,仲有減少肚紋、妊娠紋同改善痛症效果添!建議身體鬆弛或脂肪多嘅媽媽做,效果會好明顯。最緊要係安全而且唔痛丫嘛!(可按圖放大)

Newborn Mama嘅服務都好全面喎!如果媽媽們對皇牌古法紮肚療程有興趣嘅話,透過我們轉介試做,可享$480/次。預約時同佢哋講《晴朗天》介紹就得㗎喇!好嘢梗係要益街坊㗎啦!


NewBorn Mama
地址:尖沙咀金馬倫道23號金馬倫廣場8樓
電話:27322288
網址:http://www.newborn.hk

沒有留言:

張貼留言