2016年12月29日 星期四

Tea Buffet@喜來登酒店・咖啡廳

每年聖誕都會想搵啲好嘅餐廳同親友聚下,食番餐好嘅!我仲依稀記得大概四五歲嘅時候,父母帶埋我哋幾兄弟姊妹去食過一餐豐富嘅聖誕大餐。媽媽陪我出去夾食物、周圍聖誕佈置好靚嘅印像仲仍然留響我腦海內。點解會印像咁深刻?可能係果種節日氣氛太濃厚嘅關係啦!一直到而家都未能忘記。就係因為呢片回憶不停浮現,今年特別想帶晴朗一齊去食番餐聖誕buffet。朋友介紹我哋試下喜來登嘅tea buffet,位置都幾近尖東海旁,食飽順便可以去睇埋燈飾。一舉兩得呀!
有時去食buffet未必係為咗啲食物,去到見到個環境同氣氛都已經好開心!cheers~


我哋被安排坐響對正甜品嘅位置。正呀!甜品呀!*o*


唔好咁心急住,食咗正餐先啦!甜品會壓逐登場~^o^


沙律吧啲材料都唔少喎!


火腿有3款,加啲nuts開開胃先~


海鮮亦有3款


蟹鉗都幾大隻喎!


日式壽司、刺身、冷麵


晴朗至愛係蛋、太卷同腐皮壽司,而剩番嘅三文魚就係我嘅大愛喇!


開咗胃之後,不如睇下熱食類啦!迷你漢堡有兩款,加埋薯條,好有美國風味。仲有串燒添!


放低食物畀晴晴後,繼續四出搵食先~


叉燒酥、三文治、豆沙酥、炸雲吞、春卷、羊架、魚、鴨胸、白汁長通粉...


點心有燒賣、蝦餃、奶皇包


pizza都有兩款,上面果款係素菜pizza嚟呀!對素食者都照顧埋,又幾貼心喎!


我唔客氣喇!好欣賞白汁長通粉,個汁夠晒creamy同芝士味好濃郁呀!


中湯、西湯,你想要咩嘢湯?


聖誕節就當然揀西湯啦!龍蝦湯整得幾好味,如果有埋酥皮響面就perfect喇!


點埋餐包咁食仲滋味~


萬眾期待!食甜品喇!間糖果屋好靚!好想一啖咬落去,可惜人哋寫住「只供觀賞」咋!XD


朗朗第一時間梗係去夾朱古力蛋糕啦!佢係名乎其實嘅朱古力怪嚟加嘛!


Wow...面層杰杰哋嘅朱古力醬配以下面嘅朱古力蛋糕+朱古力mousse,真係好「朱」呀!我都勁like~


士多啤梨撻,個撻整得夠鬆脆,配埋面頭啲鮮果同果jam咁食,口感冇得彈!


呢款同士多啤梨撻好似係同一類嘢,不過細件啲,啱晒怕肥但又貪吃嘅女仕們啦!


泡芙,一口一件,唔覺唔覺又食多咗幾件~>.<


聖誕曲奇餅,邊款啱你口味呢?


朱古力蛋糕仲有呢款喎!


堅果提子麥包,加少少裝飾就變得好有聖誕feel喇!


Lamington小蛋糕


呢款蛋糕啲nuts好足料!


聖誕樹幹蛋糕,又係朱古力味~ yummy! yummy!


仲有葡撻、鬆餅同waffle~


waffle有多款配料選擇~


加多球雪糕就perfect喇!yeah!!!


甜品款式仲未夠?雪櫃果度仲有呀!呢款白酒啫喱唔太甜,好好味!


鍾意黑定白朱古力?適隨尊便^^ 不過我就覺得較為甜咗啲~


嘩!見到已經好開心!啟動囉!


女孩子至愛甜食啦!


食得太飽喇!食番啲水果幫助消化先~


未夠飽?可以再整多碟漢堡拼薯條㗎!XD


中場休息玩下自拍先~


自助飲品有三款


不過以餐茶最為特別,凍檸蜜嘅蜜糖係原樽上㗎!特別好飲呀!


好豐富難忘嘅聖誕大餐,希望晴朗大個咗都會記得啦!


臨走一定要記得四圍影下,好鍾意聖誕樹下的全家幅呀!


酒店外都有啲聖誕佈置,晴晴似乎要帶晒成袋禮物番屋企喎!XD


食到飽晒,最好就係沿著尖東海旁行下。欣賞聖誕燈飾之餘,又可以減減個大肚腩~ wakakaa~~

喜來登嘅tea buffet真係唔錯喎!初頭仲以為tea純粹只係得啲小食,抱住冇咩期望,只係去食氣氛嘅心態,竟然有驚喜!呢度算係咩嘢都有啲,可以話係lunch或dinner buffet嘅簡略版本。如果想去感受一下氣氛,係幾抵食㗎!我哋結果飽到晚餐都食唔落喇!又慳番一餐~ 希望晴朗同我一樣,大個咗都仲會記得細個同過屋企人去食聖誕大餐啦!


 咖啡廳 The Cafe 
Tea Buffet
星期一至五 $218+10% (4-11歲小童半價)
星期六、日及公眾假期 $268+10% (4-11歲小童半價)
地址:尖沙咀彌敦道20號香港喜來登酒店2樓

電話:23691111

沒有留言:

張貼留言