2017年3月29日 星期三

親子快樂復活節 Cupcake D.I.Y.

好快就到復活節喇!除咗到處都熱賣復活蛋外,各大小商場都會有不同佈置,好有節日氣氛!最開心就當然係一連幾天嘅假期啦!除咗朱古力復活蛋之外,其實可以花少少心思,創作復活節杯子蛋糕。我哋最近參加咗Baby Kingdom舉辦嘅「親子快樂復活節 Cupcake D.I.Y.」活動。不但好玩又好味,仲學識咗翻糖技巧添!一齊睇下當日盛況啦!
到達會場嘅時候,嚇咗一跳呀!原來有咁多家庭參與,未試過響咁大地方學整嘢食㗎!好期待!


我哋將會整兩款cupcake,一款有雞仔,另一款就只得個兔pat pat,好可愛呀!唔知我哋又整唔整得到咁靚呢?hehee~


事不延遲,來自Twinkle Baker Decor嘅導師開始教我哋點整喇!無論大人定小朋友都好專心喎!抵讚!


枱面上已經放咗預先整好嘅cupcake同埋材料,馬上動手囉!


首先就整咗白兔pat pat先啦!將白色糖膏分開兩份~


再將其中一份分成一大一小,一個搓圓形,按扁少少製作兔pat pat。另一細份就碌扁佢,用來整兔腳板~


用模具吸出4隻小腳板~


話咁快搞掂!hehee~


擠少少糖水(糖霜+水)響兔pat pat中間,再落少少白色珠珠上去,兔尾巴就會變得好突出,好靚㗎喇!


跟住就要用模具吸出粉紅色嘅腳枕喇!


在小腳板上擠少少糖水,再貼上腳枕~


兔pat pat就ok喇!但啲腳板仲未好似樣喎!


咁就似晒喇!^^


接住落嚟,要整雞仔喇!將黃色糖膏搓成圓形,用嚟整雞仔嘅身體~


導師預先已經為我哋準備好用糖膏整嘅蛋殼,擠少少糖水落去~


將身體部份貼落去蛋殼度~ (咁快就想放入口食?未食得住㗎!)


用橙色糖膏搓成細小嘅三角形,貼在雞仔身體部份,雞仔有嘴喇!但好似仲爭咁啲嘢咁喎!


貼埋兩隻小眼睛~


雞仔同埋兔pat pat都完成喇!Yeah!!!


整完主角,就到整配角。在導師預先準備好嘅小花上放上珠珠做花芯~


在cupcake上擠上butter cream做綠草。好好玩呀!


放上唔同顏色嘅珠珠做點綴~


將兔pat pat放上去~


兔仔cupcake完成!


再放埋雞仔上去~


雞仔cupcake都完成喇!


全部工序都可以自己動手做,好有滿足感呀!


係咪好靚呢?真係唔敢相信係我哋整㗎!*o*


但好快就唔見咗一個,大家找找呢幅相嘅亮點~ ^^'''


既然係咁,我都唔客氣喇!食番個先~ umm...自己整嘅cupcake真係特別好味呀!一於留兩個帶番屋企請朗朗同晴朗爸爸食啦!


晴晴小廚師好滿意今次活動,仲又食又拎添呀!~ XD


番到屋企,又食過...仲邊吃邊教哥哥cupcake係點整嘅添!有機會,我哋都想響屋企再整過呀!

如果大家都有興趣趁住復活節假期創作節日cupcake,不仿參照由Twinkle提供嘅食譜:


(可按圖放大)

小朋友愛甜食,其實女人都一樣咁愛呀!鍾意食嘢嘅人,多數都鍾意埋整,因為可以邊整邊偷食丫嘛!在製作兩款cupcake過程中,晴晴最鍾意係搓出動物公仔,就好似玩泥膠咁呀!而我就鍾意在cupcake上擠花,好有滿足感!同小朋友一齊用心製作,共享親子時光,好享受亦好開心!Baby Kingdom經常都會舉辦呢啲親子班,要密切留意住佢哋幾時再有新班先得喇!


Baby Kingdom: http://www.baby-kingdom.com
Twinkle Baker Decor: http://hk.twinkle-bd.com

沒有留言:

張貼留言