2017年9月20日 星期三

【龍蝦嗱喳麵】村爺爺車仔麵

嗱喳麵邊間好味就唔知,不過論最具創意都可算係非佢莫屬喇!平時食車仔麵都係叫開果啲餸啦!冇咩特別!但睇睇呢間「村爺爺」嘅menu,竟然有龍蝦喎!一向鍾意食龍蝦嘅朋友又點可以錯過呀?快啲跟住嚟睇真啲啦!
村爺爺位於油麻地,交通方便~


門外貼滿大大塊餐牌,可以散叫,亦可叫套餐~


散叫嘅就有呢啲,配料有四十幾款選擇,7~8蚊價位嘅配料比較common啲,去到9~10蚊果啲就較為特別,唔係周圍可以食到。粉紅色highlight果啲就係村爺爺推介之選!而粉麵選擇都非常之多,有伊麵、油麵、河粉、米粉、銀針粉、烏冬等十多款~ (可按圖放大)


餐牌之中,以店鋪主打嘅龍蝦湯車仔麵最為觸目,幾十蚊就已經食到龍蝦伊麵,我冇睇錯丫嘛?*o* (可按圖放大)


唔食得海鮮嘅朋友,可以揀其他套餐,連湯底都有得揀!豬骨湯、龍蝦湯同響螺鮮雞猴頭菇圓肉湯任君選擇。好特別,未試過食車仔麵可以揀湯底㗎! (可按圖放大)


原來仲有老友記套餐,老人家逢星期一可以$10價錢食一碗車仔麵,而且每個餐名都十分有意思。雖然每星期只得一日,但在利潤微薄嘅車仔麵生意上還會記掛著老人家,好欣賞老闆呢份敬老心意呀! (可按圖放大)


啲餸唔會預先煮好放響爐頭,而係即叫即煮以保持食物質素。呢度規舉係先在店外落order,然後入店內坐低等食,等我哋都揀番幾款心儀配料先~


門外除咗有部大電視播放住店鋪宣傳影片外,仲張貼咗好多名人到訪嘅相片~


其實店鋪唔大,枱亦唔多,如果撞正食飯時間去都幾難行到入去㗎!但嚟得食嘅朋友都係慕名而來,唔會介意地方屈質嘅!


原來店內都貼滿好多老闆嘅相片,就好似去咗老闆屋企咁,好有家嘅感覺呀!


話咁快我碗龍蝦伊麵就上枱,龍蝦有一隻手掌咁長,好吸引!在相機食先嘅情況下,我哋啲口水係咁流喇!XD


轉一轉身影埋另一邊畀大家睇下先!嘩!半雙波士頓龍蝦放在面前,覺得有啲震撼!賣相好正!但好驚喎!龍蝦隻眼好似掘住我咁嘅?@.@


配料我哋就揀咗平時至愛嘅蘿蔔、豬皮~


仲有豬紅同豆卜,全部配料都用咗「和牛油」特製滷水汁熬製,未食已經聞到香味喇!

幾好喎!餸同麵分開上,咁啲餸食嘅時候就更加之原汁原味啦!


見到龍蝦鉗就知道我哋即將要大開殺戒喇!Wow~ ho~~


龍蝦仲有蝦膏㗎!正呀!


我哋要啟動,開始對呢隻龍蝦煎皮拆骨喇!Yeah!!! We are READY~


我哋唔客氣喇!Gogogo~~


食之前不如睇睇村爺爺點教客人食麵先啦!先飲一啖湯,原來個湯用豬骨同秘方熬製咗22個鐘㗎!然後先開始食。試試囉!


umm...啖龍蝦湯好鮮甜,而且龍蝦味好濃郁,真係好濃厚。要熬製如此濃湯,似乎落咗唔少龍蝦、豬骨同雞腳去熬先出到咁鮮咁濃嘅味道。除咗濃,就係甜,而呢種甜味,似係由純天然嘅龍蝦精華而來嘅!超正!


龍蝦肉好紥實又多肉,彈牙鮮甜。啲蝦膏都好重龍蝦味,好味呀!


大大隻蝦鉗啖啖肉,肉質好實好爽口。以幾十蚊價錢就可以食到如此質素嘅龍蝦,好滿足!

最正係伊麵吸收咗湯底精華,真係食到「索索」聲呀!XD


我哋幫襯嘅時候正值晚巿繁忙時間,所以靠埋一邊坐是常識吧!


加$6便可以配汽水一罐,又一抵價!不過彈惜晴朗媽媽一向唔喜歡汽水類飲品,所以不是我杯茶~


結果同晴朗爸爸漫步過旺角行街兼飲埋嘢,爽呀!*o*

而家做生意真係要考埋創意!車仔麵食到有龍蝦伊麵,真係佩服老闆嘅諗頭呀!龍蝦品質好又夠大隻,配料都做得好入味,我哋最欣賞嘅係龍蝦味濃郁嘅龍蝦湯湯底,簡直係一試難忘!雖然價錢比起一般車仔麵為貴,但佢哋畀到我哋嘅係一般車仔麵冇嘅,都算抵食!其實「村爺爺」除咗車仔麵店,店鋪附近另外開咗間「村爺爺龍蝦湯.泡飯.燉湯專家」,下次要試埋佢哋嘅龍蝦湯泡飯先得呀!


村爺爺車仔麵
地址:油麻地咸美頓街14號地下
電話:67738757
facebook:https://www.facebook.com/grandpamura


FIND US on:
     

BLOGs:

CONTACT US:

沒有留言:

張貼留言