2017年9月26日 星期二

【益智刺激】Q立方王國@澳門巴黎人

每次計劃澳門行程嘅時候,都好鍾意安排時間到playhouse玩。小朋友可以放電之餘,大人又可以鬆一鬆、抖一抖嘛!今次我哋就去咗開業未夠一年嘅Q立方王國,為大家深入探索一下有咩嘢玩先!有興趣想知嘅跟貼啲,跟住我哋嚟啦!


Q立方王國位於澳門巴黎人酒店之內,佔地1,858平方米,除咗有室內遊樂場,仲有戶外遊樂區㗎!


我哋特別安排咗平日朝早嚟玩,冇假日咁多人丫嘛!事不延遲,ACTION囉!


嘩!一入到去首先見到嘅係幾艘太空船,好巨型,好有太空feel。連大人都覺得龐大嘅太空艙,小朋友更加覺得超巨型啦!


太空艙內設有唔同嘅攀爬架、滑梯、橋樑、秘道等等,極具挑戰性,好啱好奇心重又富有探索精神嘅小朋友呀!


晴晴同好友都急不及待要登船喇!gogogo~~


登入太空艙後,頓時化身成為小小太空人,摛高摛低又瀡滑梯,好似真係去咗無重狀態咁,服咗佢哋喇!


大空艙隔離嘅樓梯去邊㗎?一齊上去探險囉!~


通過幻彩樓梯同驚險吊橋之後,到達終極長滑梯。晴晴見到已經避之則吉,講到膽量都係男孩子大啲喎!


We~~ 話咁快就瀡咗落嚟喇!好玩!朋友仔不停話要encore呀!


如果行樓梯上到去發覺唔想玩長滑梯,亦可以通過空中秘道返回太空艙㗎!


秘道位於高處,如果有畏高嘅話望落去都驚驚哋!但小朋友「勇」字行頭,乜都唔驚,仲玩得好開心添呀!


行完秘道再過橋,通通都冇有怕,果然擁有男兒本色,好man喔~ *o*


We~~ 瀡完一條又一條滑梯,精力無界限,做小朋友真開心!


嚟到專為五歲或以下小朋友而設嘅波波池,我哋掹車邊仲可以入去玩喎!XD


係咪每個小朋友見到波波池都會笑到四萬咁嘅口㗎呢?睇見佢哋玩得咁開心,我都忍唔住要玩埋一份呀!XXD


玩完波波池,可以過埋隔離個攀爬架度玩,啱晒鍾意捐癃捐隙嘅小朋友啦!


啲豆叮捐咗入去左穿右插,應該暢通無阻,但係大人入咗去會唔會塞唔番出嚟㗎?^^'''


好朋友入到去玩到忘晒形,完全係通山跑、到處爬,難為咗佢媽媽追到索晒氣咁影相囉!辛苦晒!XD


又可以瀡滑梯喇!Yeah!!! 到底瀡過幾多條滑梯?又瀡過幾多次?已經數不盡!不過瀡極都仲咁好精力,呢樣先堅喎!真係越玩越hyper呀!


晴晴就比較鍾意玩啲靜態啲嘅遊戲,好似呢部互動投影機咁,要考眼明手快過每一關㗎!採走晒啲蘑菇先得!踩踩踩~~~


跟住就幫汽車填上顏色,遊戲簡單易明,唔駛教佢哋已經知道點玩喇!


去到呢關就要彈奏樂曲,睇佢哋亂彈一通就知音樂天份有啲欠缺,定係我唔識得欣賞~@@'''


繼續去玩啲靜態遊戲囉!多塊益智遊戲板可以令小朋友動動腦筋、考考智慧,晴晴同好朋友都玩咗好耐,又幾有耐性喎!


知唔知點解我哋玩玩下走咗去換拖鞋呢?因為要出去戶外區玩丫嘛!Gogogo~


嘩!女孩子最愛嘅旋轉木馬呀!冇人排隊嘅?馬上去玩囉!*o*


好爽呀!想玩就即刻可以玩到!而且仲要玩完一轉,唔駛再排隊立即玩多轉添!可以玩到夠為止,但其實小朋友又點會識得「夠」呢?...^^'''


原來響旋轉木馬位置可以望到巴黎人嘅巴黎鐵塔,好靚呀!攞番個好角度留倩影先~


相片名為「晴晴與好友相約在巴黎鐵塔下」,不如十年後回來同一位置再影過,就咁決定啦!^o^


城堡主題攀爬架暫停開放,好可惜呀!內裡有咩乾坤,就要留待大家去發掘喇!


番到入室內嘅時候,我哋去咗洗手間。洗手間除咗有成人廁格,亦有兩格小童廁所,而且有專為小朋友而設嘅洗手盤,好體貼呀!


我哋唔想孭住個背囊四圍走,所以租咗locker暫存,玩得輕鬆好多~


場內設有多部遊戲機,鍾意打機嘅大小朋友又多樣嘢玩~


仲有Xbox玩添!爸爸們嚟到都唔怕悶啦!


太空艙附近設有舒適嘅休息間,小朋友玩樂嘅時候,家長可以響度攤抖下,瞓響度玩手機都唔錯喎!^o^


小朋友玩到攰又可以坐低欣賞電影,幾咁梳乎呢?


同好朋友一齊睇、一齊笑,快樂咪就係咁簡單囉!


晴晴臨走仲要求玩多兩轉旋轉木馬,差唔多隻隻馬都畀佢坐過晒,超級滿足呀!

Q立方王國有齊室內同戶外遊樂區,小朋友除咗可以響攀登太空艙同波波池區爬嚟爬去、穿梭秘道、無限loop滑梯外,亦可到戶外大玩一番。活力強勁鍾意四圍走又夠膽量嘅小朋友係幾啱玩㗎!晴晴最鍾意玩波波池、互動投影機同旋轉木馬,而好朋友就四圍攀爬、四圍走,成隻馬騮咁呀!平日人流冇假日咁多,所以如果係去嘅最好揀平日啦!唔駛排隊又唔駛迫,玩得輕鬆又開心啲嘛!澳門Playhouse嚟講,呢度唔算係最大,但已經足夠佢哋玩足兩小時冇停過,簡直係精力無界限呀!下次一定要帶埋朗朗再嚟再一齊玩過,玩埋戶外嘅城堡主題攀爬架咁就perfect喇!去旅行就係不停玩㗎啦!可以陪住晴朗一齊共享親子時光係我哋最大嘅目標呀!


Q

地址:澳門路氹金光大道連貫公路澳門巴黎人6樓
開放時間:每天09:30 ~ 21:30
費用:首兩小時澳門幣$130/一大一小 (已包括室內和室外空間)
隨後每小時澳門幣$60/一大一小
租借Locker 澳門幣$20/個
網址:https://hk.parisianmacao.com/macau-hotel/attractions/qube-kingdom.html


FIND US on:
     

BLOGs:

CONTACT US:

沒有留言:

張貼留言