2016年8月26日 星期五

生產過程:晴晴的旦生



俗語有云:「生仔姑娘醉酒佬」,意思係女人生bb辛苦,但過後開心就忘記晒生果陣幾咁痛苦。等於醉酒佬醒之前講過咩嘢都唔記得,唔算數。產婦在生產過程中好多時會辛苦到話以後都唔生,同醉酒佬話以後都唔飲酒一樣。 呢句說話又真係好應喎!我生完第一胎相隔都未夠兩年,又再生bb喇!今次分享第二胎嘅經歷,邊個同我講話第二胎生得冇咁痛苦㗎?搵佢算賬先~ 

*********************************************************************

四年前的某一日

今胎預產期響2月24號,聽好多過來人都話第二胎係會早啲出世,所以都預計bb會早十日八日出嚟見我哋。響2月14號晚凌晨,我如常地煲梗韓劇。煲到兩點幾去廁所發現底底上有一細灘水狀,諗梗會唔會係穿咗洋水呢?跟住又想再睇定啲先,就繼續煲劇,煲到三點幾先去瞓。好奇怪,瞓覺好多次夢到自己陣痛到好痛,已經分唔出係夢境定真實。

2月15號早上去廁所嘅時候,見到底底護墊上全是血。見紅了!當時屋企只有我同朗朗,我即刻打電話通知奶奶同埋老公。由於上胎餓到我冇氣力生,所以今次一早準備咗盒波仔飯。梳洗過後,我就叮熱個波仔食,食到一半朗朗醒咗,我就一邊抱住佢一邊繼續食。期間我問朗朗:「媽媽一陣去生妹妹,你要乖乖響屋企等媽媽,好唔好?」。朗朗答我:「好!」。過一陣老爺奶奶到咗,我再點算一下個走佬袋,就同奶奶起程往醫院喇!

 早上10:00
大約10點到達醫院,做完例行檢查後,就瞓床駁機聽住bb心跳聲同埋監察住宮縮。過一陣有醫生嚟幫我檢查下面,話我冇穿到洋水,只係見紅。但摸落子宮口好鬆,應該都會隨時作動喇!

中午12:00
再觀察多一陣,十二點幾響產房食埋飯,就推咗我上去產前病房。陣痛一直都存在,但唔係規律性嘅,大概半個鐘先痛一次。在病房床上除咗食同瞓,就係繼續煲韓劇喇!

傍晚6:00
晚上,家人探訪完,我食完飯再整多件chesse cake,希望食多啲今胎有力氣生啲啦!

晚上8:00
探病時間過後,陣痛嚟得密咗同埋痛咗,但我仍然繼續煲劇,希望分散注意力會冇咁痛。

晚上10:00
晚上10點幾,病房已經熄晒電視同燈,只係開住暗燈,啲人都陸續瞓覺喇!我嘅陣痛開始有規律地5-8分鐘痛一次。同姑娘講我痛得密咗,檢查後,話我痛嘅時間好短,至少要維持20秒以上先會考慮畀我落產房。

晚上11:00
11點幾,痛嘅程度已經唔能夠繼續煲劇。叫咗姑娘過嚟幫我睇幾次,都係話我未痛得夠密。只有無奈咁響床上繼續默默忍受住陣痛,陣痛一來,我就捉緊床單、枕頭,然後做好呼吸。

凌晨1:00
忍受到凌晨1:45,我再頂唔順頻密而且長嘅陣痛,又再叫姑娘,姑娘嚟到檢查完立刻叫嬸嬸準備call床。太好喇!終於可以落產房,我唔駛再響呢度齋痛喇!

落到產房第一件事就係喪聞笑氣,有一刻聞到就連啲儀器同人聲都聽唔到,靜止晒,以為自己死咗。立即鬆開笑氣,啲聲又慢慢番番嚟。陣痛真係越嚟越密同痛,我不停典床典蓆。有一下典到我忍唔住係咁谷住度氣就屙,跟住「pop」一聲,洋水都穿埋。穿得好強勁!我估當時通地同周圍都畀我啲洋水射到污糟晒。姑娘清理好之後,我就繼續忍受陣痛。冇幾耐老公到咗,我捉住佢隻手爆喊話好痛。進入痛到癲咗嘅階段,每當陣痛一到,我就差唔多揸到老公隻手斷咁濟。我都已經懶得理姑娘不停嘅指示,靜係知道一痛就博命屙....

凌晨3:00
姑娘見我完全唔理佢指示,就將張變形金鋼床打開,俾我試下生。果然,試咗幾下就屙咗bb出嚟喇!仲記得最後一下陣痛,我忍住度氣,係咁「唔.....」將bb推出嚟。姑娘幫手「抆」bb出嚟嘅時候,我下面好似俾火燒咁,又一次撕烈的感覺。陣痛終於停下來,隨之而來聽倒bb嘅喊聲。老公嘗試幫bb剪臍帶,但條臍帶好韌,剪極都剪唔開。經姑娘指導後,終於剪斷咗喇!

之後,姑娘按住我個肚拉埋啲胎盤果啲嘢出嚟,又要痛多幾下。最怕嘅聯針嚟喇!雖然今次唔駛剪陰,但因為太用力屙,有啲位置拉損咗。結果忍痛埋呢幾個字嘅時間,終於可以同痛講bye bye。聯完針,好快就有人抱咗bb過嚟俾我餵人奶,真係冇諗過咁快呀!老公陪住我一齊響產房餵咗一陣,一路望住bb,我一路會心微笑。心裡不停想:「bb~ 多謝妳嘅來臨呀!」。

*********************************************************************

第二胎果然真係眾人所講嘅好快生到出嚟,雖然痛嘅時間係比上一胎短咗,不過呢幾小時嘅十級痛楚依然係痛不欲生。我記得響最強烈陣痛期間,我同老公講:「真係生埋呢次架咋!好痛呀!痛死我!」。今胎冇妊娠糖尿,唔駛禁食,又唔駛釣鹽水。食得夠飽,真係好夠力氣生呀!呢次係我嘅第二次,亦將會係最後一次。如無意外,我唔會再入去產房呢個鬼地方㗎喇!

經歷過生bb先會親身體驗到媽媽係幾咁偉大,大家都要多啲愛錫媽媽呀!


重溫第一胎的生產過程


晴朗 - 食·玩·育·美·愛の親子平台
facebook專頁:https://www.facebook.com/happytrain123
blog:http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog

沒有留言:

張貼留言