2016年8月22日 星期一

K'Nex電動摩天輪拼砌積木@玩具“反”斗城(Toys“R”Us)

男孩子特別喜愛砌lego、砌模型,我哋今次向難度挑戰,試下電動摩天輪拼砌積木。朗朗都係第一次接觸需要用電嘅模型咋!趁開學前砌好佢先!好期待完成品呀!
購自玩具“反”斗城(Toys“R”Us)嘅電動摩天輪玩具,建議適合7+歲數玩,朗朗你得6歲咋喎!有冇信心先?


有新玩具玩,梗係有啦!睇個樣簡直信心十足呀!


即刻快手快腳拆包裝,心急得佢丫!第2樣又唔見咁快手~@.@


睇下說明書先~


首先要砌摩打部份


跟住說明書逐個step咁砌,裝啲組件落去嘅時候要小心數清楚,多咗或少咗都有可能會影響摩天輪嘅轉動㗎!


然後就要搭建摩天輪個支柱喇!


啲組件咁細,要搵適合嘅材料都好考眼力㗎!


砌嘅時候亦需要到小朋友專注力,不過如果件事係小朋友喜歡嘅就冇難度啦!


朗朗一鼓熱誠咁砌,似乎同我一樣咁期待完成品喎!


透過組件嘅拼砌同接駁,可以提升手部大小肌肉同手眼協調嘅發展。加油呀!


兩組摩天輪嘅支架都預備好喇!


裝埋上去支柱度先~


接住落嚟,要砌摩天輪嘅外圍喇!好似砌火車路軌咁,砌得好開心!


話咁快就搞掂!晴晴都話要幫手,咁麻煩妳看管住呢兩個圈先啦!XD


朗朗繼續發揮小宇宙,砌梗摩天輪上嘅座位喇!


8組座位完成!


裝嵌梗上去摩天輪度喇!


座位裝好咗!跟住下一個步驟係咩呀?


就係裝嵌另一個圈上去~


安裝埋上去支柱度,進入工程最後階段,好緊張呀!


大功告成!手動轉動已經好有滿足感喇!*o*


入埋電池落去,一按開關掣,摩天輪就會自動轉動。大成功!小朋友覺得既新奇又刺激,睇得好開心呀!


原來砌好咗嘅摩天輪有成1.9呎高,係我哋砌過嘅最大一副模型嚟呀!


睇睇介紹,另外仲有兩款過山車模型推介喎!我哋下次要再將難度升級先得!

每次帶住小朋友去到各大商場,見到玩具“反”斗城(Toys“R”Us)實會毫無考慮嘅餘地,入去行下、四圍摸下係指定動作啦!就快開學喇!我哋要把握時間去享受餘下嘅暑假,呢副K'nex出嘅電動摩天輪拼砌積木好好玩呀!由開始砌,同小朋友一齊理解摩天輪嘅每個部份。再一齊分工合作,直至完成嘅一刻,感覺就好似同公司同事完成咗一個project咁。好有成功感同滿足感呀!在過程中,除咗可以培養小朋友嘅邏輯思考、專注力、手眼協調、訓練大小手肌之外,仲促進咗親子關係添!我哋會繼續向難度挑戰㗎!下次一定要試埋過山車先得呀!


晴朗 - 食·玩·育·美·愛の親子平台
facebook專頁:https://www.facebook.com/happytrain123
blog:http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog

沒有留言:

張貼留言