2016年8月12日 星期五

繪畫課@Ms Winky私人教室

繪畫能夠發揮小朋友嘅無限創意,朗朗未學畫畫之前已經成日問我攞白紙畫嘢。自從跟咗Miss私人教導之後,畫嘅嘢已經唔再係火柴人或者抽象畫喇!
通常果期興咩,小朋友就想畫啲咩!朗朗同Miss講想畫《飛機總動員II》嘅將軍。好啦!起稿先啦!


跟住老師嘅指導,畫好咗個outline喇!


將軍係一部中型雙發直升機,睇唔睇得出呢?XD


睇唔出唔緊要,上番啲顏色就開始似㗎喇!


Wow~ ho~~ 大功告成!小朋友嘅畫作真係好可愛呀!


有一堂,朗朗突然想畫「我的家庭」,就請老師教佢畫喇!好緊張呀!今次有我份㗎!XDD


起好咗稿,我睇到有4個人仔響幅畫度喇!


跟住就可以填色,唔知朗朗會唔會填媽媽至愛嘅粉紅色比我呢?


在旁睇住小朋友畫畫其實都係一種樂趣嚟!不過唔好比咁多意見,靜靜哋,等小朋友可以盡量發揮佢哋無窮嘅想像力~ ^o^


幫啲面仔、手仔、腳仔填梗肉色喇!


填埋背景顏色就差不多


嘩!完成喇!我好鍾意呀!

一直在旁望住小朋友畫畫時認真嘅樣子,感覺有一點點老懷安慰。好欣賞朗朗為「我的家庭」呢幅作品所付出嘅心機。佢認為媽媽同妹妹係女孩子,所以要著裙,亦要畫眼鏡比媽媽同爸爸戴。其實媽媽響屋企先會戴眼鏡,唔戴眼鏡好似靚啲喎!唔係咩?畫中仲有我喜歡嘅彩虹,實在太窩心喇!繪畫除咗可以培養小朋友嘅想像力之外,仲可以提升記憶力同觀察力添呀!

上課時,我留意到填背景顏色係反轉在背面填,詢問老師原因後,原來將宣紙反轉填上背景顏色可以令正面所繪畫嘅物件更清晰,層次更分明。私人上門教授,老師就更能夠專注小朋友嘅進度同培育個人發展啦!朗朗經常提起Miss,似乎已經唔只係老師同學生嘅關係,仲做埋好朋友添喇!

老師資歷:
- 香港青少年科技創新大賽 (科學幻想畫 2015-2016)
- 艾斯爾國際文化交流(香港) ICEHK 2013-2015
- Asia Art Genuis Education Centre 2014-2015
- '星星河'全國少年兒童美術書法攝影大賽 2013-2015
- 少兒國際文藝交流巡迴比賽 2013-2014
- 徐悲鴻繪畫比賽 2014
- '星島' 全港兒童繪畫分齡比賽 2013-2015
- 艾斯爾國際文化交流(香港) 獲得指導老師獎項 2015

 

Ms Winky私人教室
Facebook:https://www.facebook.com/-Ms-Winky-私人教室--1321352017880537

沒有留言:

張貼留言