2016年8月9日 星期二

手打烏冬親子工作坊@一田 x BK Milk邀請

對於日本烏冬,大家又認識幾多呢?讚岐?稻庭?一田最近搞咗個夏麵祭,主打嘅係比較少人熟悉,但亦都係日本三大烏冬之一來自富士縣嘅冰見烏冬。感謝BK Milk邀請我哋參加手打烏冬親子工作坊,由日本手打烏冬大師親自教授,而且師傅只留港兩天,實在係好難得嘅機會呀!
一田為夏麵祭設咗個特別counter,好隆重其視喎!


朗朗心情已經十分興奮喇!


工作坊即將開始,跟住嚟啦!


呢碟應該係上一個工作坊嘅製成品,好得喎!希望我哋都可以整得咁靚啦!


事不延遲,每個小朋友都有材料同工具喇!


我哋預備好喇!Gogogo~~~


師傅教我哋首先要碌平個麵粉糰


小朋友們都好努力咁整呀!幹爸爹!


好榮幸能夠向日本手打烏冬大師取經呀!


虛心學習之後,手勢似乎純熟咗喎!


晴晴都在外邊為哥哥打氣呀!幹爸爹!幹爸爹!XDD


碌到咁上下,落少少扑粉,咁烏冬就會打得更加好㗎喇!


將啲粉掃均勻在整個麵糰上


跟住又繼續碌平佢啦!要再簿啲先夠呀!加油!


師傅在旁監督


見到小朋友有邊度做得未夠,仲會細心指導添!


麵糰同我哋整開麵包/曲奇果啲好唔同,彈力十足,想碌平佢而且要夠薄,的確係需要多啲力度同耐性㗎!


碌到咁上下,又再加多啲粉上面先~


師傅過來幫幫手~


睇嚟我哋塊麵糰好快達標喇!


將麵糰卷住木棒,繼續用力碌


個個小朋友都好落力喎!


師傅話我哋果塊差唔多ok喇!yeah~


將麵糰摺成咁樣,就可以攞去切lu~ 好緊張呀!


切麵條機


師傅正在向小朋友講解用切麵條機要注意嘅事項,一隻手揸住把刀,另一隻手要放響部機以外位置,咁先至安全唔會切親㗎!


切切切切~ 已經切咗好多條麵出嚟喇!嘩!*o*

每切完一刀,部機就會移刀位,chop chop聲咁就變晒麵條喇!去片~~


yeah!!! 完成喇!勁有滿足感呀!


朗朗對切麵條好有興趣,切剩少少麵糰都唔放過,要繼續切埋佢~ XD


將啲麵條擺放靚靚先~


製麵條初體驗,梗係要同製成品合照啦!^^V


今次工作坊,個個小朋友都好開心,係一次好難得嘅經驗嚟呀!


感謝師傅嘅悉心教導^^


我哋今晚有冰見烏冬食喇!wow~ ho~~


臨走被呢隻鰹魚汁湯底醬油吸引住,買埋番屋企先!


打開支蒜香油一聞,實在忍唔到手,蒜香味太香喇!一於要埋啦!


整冷烏冬好多時都係配芝麻醬,呢隻柚子芝麻醬嘅味道好正呀!仲有其他冷麵汁供選購添!


番到屋企馬上開爐,師傅教烏冬要煮約6-8分鐘


烏冬煮起就放入筲箕隔水 (呢個同之後嘅步驟就唔係師傅教,純粹個人喜歡做法^^)


然後倒落冰水,浸約3-4分鐘


啲麵條好涼快唷~


浸完之後,就放番入筲箕隔水


呢個時候可以調製湯底喇!以1:10嘅份量將鰹魚汁開出,如果比較鍾意濃味啲嘅可以用1:8份量


我哋鍾意濃味,加入8倍食水之後,個湯底就完成喇!


將湯底倒入冷烏冬,製成!


食番自己製作嘅烏冬,係咪特別好味呢?哈哈!


丫...差啲唔記得落蒜香油,落埋就更加滋味啦!Oishi呢~~

冰見烏冬被喻為第三大手工延展烏冬,手工延展即係拉長麵條過程中完全唔切斷,可以保持麵條嘅風味。麵嘅粗幼度都係唔同嘅,麵身唔一樣就係正宗嘅手延製法,食落真係好煙韌、彈牙呀!「一田夏麵祭」有500幾款日本麵食選擇,其中50幾款仲要係香港人最鍾意嘅日本烏冬添!買埋醬汁番屋企煮個冷烏冬冇難度啦!大家係咪都好想學下整烏冬呢?公眾係可以透過一田嘅facebook page玩遊戲而參加,不過今次招募完咗㗎喇!一田其實都會不定期有不同嘅活動招募公眾參加,咁大家就要留意住佢哋嘅消息喇!


一田夏麵祭「夏・麵・樂」
日期:2/8/2016 - 15/8/2016
地點:全線一田超市
網址:http://www.yata.hk/tch/promotion/noodlefair2016.aspx

沒有留言:

張貼留言