2017年1月9日 星期一

金坊泰國美食

好想食泰國菜呀!但係去邊度食可以平靚正呢?朋友帶咗我哋去荃灣一間樓上舖唔只食物美味,仲比一般泰國餐廳價錢平啲添!一齊去睇真啲喇喂!
就係呢度喇!餐廳位於3樓~


地面有接待員帶我哋搭lift上餐廳,直lift上好快到!


到達餐廳喇!門前擺放咗好多各式各樣嘅泰式擺設


有唔同嘅佛像,好莊嚴咁呀!


晴朗對於每樣擺設都感到好好奇~


等梗嘢食期間係最期待㗎!我哋已經好肚餓喇!~


先來飲品,椰青好清甜,係朗朗嘅至愛呀!


芒果沙冰 - 好涼快,啱晒行到熱辣辣嘅我解渴啦!


生蝦 - 好耐未食過泰式生蝦,堅正呀!蝦身肥美厚肉又彈牙,好新鮮。配埋佢哋嘅秘製醬汁,酸甜得嚟帶點辣,好開胃~ 好快清晒,要嚟多round呀!


青木瓜絲沙律 - 啲木瓜絲吸晒汁料嘅精華,味道甜甜酸酸咁,仲帶啲辣。材料夠爽,又係開胃之選~


雜錦拼盤 - 小食拼盤包括咗蝦餅、魚餅、春卷、香葉包雞,啱晒想試唔同小食嘅我哋喇!當中最鍾意係炸蝦餅,炸得鬆脆得嚟,粉漿又唔會太厚,蝦肉爽口彈牙,啖啖肉。點埋甜酸醬一齊食,滋味十足!


沙嗲串燒 - 炭燒香味陣陣撲鼻,燒得金黃微焦。牛肉唔韌燒得啱啱好,雞肉夠軟滑,豬肉唔實好好味!每串份量都幾大,點埋香濃花生醬味嘅醬汁,間直係抵食夾大件呀!


海南雞 - 估唔到呢味反而係小朋友最喜愛嘅一款,不過整得真係唔錯!肉質嫩滑味美,食完一件又一件,畀小朋友送飯唔怕食唔飽啦!


泰式豬手 - 煮得好淋呀!嗦晒湯汁,好入味。一碟唔夠分,我哋叫咗兩碟先夠喉呀!


菠蘿海鮮炒飯 - 好足料,味道調較得啱啱好,不過如果有埋原個菠蘿上就更加正喇!


泰式青咖喱雞 - 我嘅至愛呀!雞肉煮得嫩滑,青咖喱清清地唔太辣帶點椰香味。正!


印度薄餅 - 我哋冇叫白飯,叫咗薄餅點咖喱食,好夾好好味!


蒜蓉包條 - 呢個係必點之選!成條包烤到金黃色外脆內軟,牛油同蒜香味十足,就咁食或者點咖喱一樣咁好味。冇得輸!


冬陰公明爐烏頭 - 仲記得細細個同家人去食泰國菜一定會叫烏頭魚,每次食都會回味番以前嘅童年回憶。又可以食番童年嘅味道,飲埋煮魚果啲湯仲正呀!

香港舖租貴就係人都知㗎啦!餐廳開響樓上,成本少咗,價錢自然都平啲。呢度環境寬敞舒適,周圍佈滿唔同嘅泰國裝飾,好有泰國風味。不過食物平靚正先至係重點。睇我哋叫到成枱都係就知朋友冇介紹錯喇!一行人6大6小,價錢都係$281/大人咋!真抵食!有機會都想再嚟食過呀!


 金 坊 泰 國 美 食 
地址:荃灣兆和街38-40號荃灣美食城3樓全層
電話:2744 4366

沒有留言:

張貼留言