2017年1月17日 星期二

新春公平貿易手作腰果糖 x 揮春設計工作坊@公平棧

果仁嘅牌子當中,我哋食得最多嘅係紳士牌花生、藍鑽石杏仁同埋Mauna Loa夏威夷果仁。最近發現一款「細味公平」嘅腰果都好好味呀!我哋仲參加咗佢哋嘅腰果糖製作+揮春設計工作坊添!好好玩!同大家分享一下腰果糖係點整㗎啦!
公平棧係一家社企,建立咗「細味公平」呢個品牌。而佢哋推出嘅飲品同食物都係以公平貿易、有機原材料、本地生產、新鮮好味、無添加為主要元素,品質好之餘,又食得健康~


話明腰果糖就梗係要用腰果整㗎啦!但係大家知唔知道腰果係點種嘅呢?原來係樹上生長㗎!全部來自印度南部W240 (每磅約240粒腰果) 嘅原粒腰果。運送嚟到香港之後,就由一班街坊婦女用心製作「細味公平」腰果同腰果糖喇!


活動除咗我哋之外,仲有好多支持者呀!


呢幾位姨姨將會為我哋分享炒腰果同埋手作腰果糖嘅秘技~


事不延遲,介紹一下所需工具先。整腰果糖要用鑊、電磁爐、刀、剷同埋木匙


材料方面,需要食油、蔗糖同埋腰果


做法:首先用玻璃樽將啲腰果壓碎~


壓嘅時候都好講技巧,又唔可以壓得太碎,最好係將腰果開半啦!腰果糖先有咬口,咁先好味㗎!


腰果碎完成後,備用。落油入鑊,加蔗糖,開爐,調較至1500度。快炒至糖漿,炒嘅時候要夠手快,唔係就會好容易燶~


蔗糖係來自巴拉圭嘅有機原蔗糖,不含防腐劑同添加劑。炒糖嘅手勢係兜圈搞,又撥下中間咁,周邊位置啲糖最容易炒燶,所以要好小心留意。見到啲糖開始溶溶哋就將個爐降溫至1300度,再溶多啲就再減至1100度。話咁快,幾分鐘就已經變咗糖漿喇!


熄火,成個鑊攞走。呢個時候就可以落腰果,然後同糖漿一齊搞拌均勻~


預備刀同剷,進入最後嘅切糖步驟喇!


將成底腰果糖堆砌埋一齊,然後壓平~


為方便切件,將佢整成長方形~


打橫平均咁切,然後再打直切,可按個人喜好而切每件嘅大小~


腰果糖新鮮出爐!入口暖笠笠,腰果香脆可口,糖味唔會太甜,配合得啱啱好。而且完全冇落味精及防腐劑,口感盡是原始的甜和腰果的香脆。我未食過咁好味嘅腰果糖㗎!*o*


學識咗之後,我哋都嚟試下囉!希望整得一樣咁好食啦!are you READY?


壓碎腰果原來唔係想像中咁簡單,力度要均勻,而且又要就住力唔可以壓得太碎~


我同晴晴兩個生手技工壓咗好耐先壓成咁,仍需繼續努力!


壓...壓壓....加油呀!


壓好之後,姨姨幫忙將啲腰果倒入碗中備用~


落油,預備整糖漿喇!


凍油凍糖,影番張先~ 唔係一陣開咗爐就要快手快腳炒,冇時間影相㗎喇!


左右炒炒,中間炒炒。原來唔係咁容易㗎!第一次炒燶咗,今次係第二次喇!真失禮!@@'''


都係要請姨姨出馬!姨姨手勢好純熟,我應該有排都未去到佢嘅級數。^^''' 糖炒好就熄火落腰果,晴晴聞到好香呀!


兜勻啲腰果相對較容易辦,不過我已經煮到一額汗喇!~.~


蔗糖同腰果撈得差唔多,就可以攞去切~


嘩!我哋有份整嘅腰果糖搞掂喇!有姨姨幫手,大成功!


胃食貓出沒注意!XD


包裝埋就大功告成!


晴晴已經急住要試味喇!自己整嘅腰果糖真係特別好味呀!


臨近過年,當禮物咁送贈親友都好喎!係一份好有愛心嘅禮物,婆婆收到實好開心啫!


下一個活動係由設計師Hinz哥哥教我哋設計創意揮春~


Hinz哥哥同朗朗構思梗寫啲咩祝福語響揮春上面~


大家估唔估到朗朗想寫咩呢?冇錯!就係最重要嘅「身體健康」喇!


第一次寫揮春,又幾好玩喎!


另一邊廂,晴晴都開始發功喇!


就係咁,設計完一張又一張,大家都玩得好投入呀!


「我寫咗大吉大利呀!」


朗朗都唔輸蝕,要跟風寫番張大吉先~


寫好就要等啲揮春風乾喇!


晴朗都覺得好好玩,仲話要番屋企再寫多幾張添喎!^o^


「心想事成」、「大吉大利」


幕後花絮:晴朗玩到攝影師氹氹轉呀!^^'''


除咗有美味嘅腰果糖帶回家之外,仲有晴朗親手設計嘅創意揮春,收穫好豐富!*o*

初時仲以為整腰果糖好容易,點知原來每個步驟都咁講究,真係少啲功力都唔掂呀!不過好味嘅原因除咗係手勢了得之外,採用新鮮原材料都好重要。「細味公平」確保農民嘅付出可以取得較合理嘅回報之餘,亦為本地基層製造就業機會。希望透過推廣公平貿易同埋有機食物,保護大自然和減少貧窮,並讓大眾細味良心消費嘅意義。今年嘅賀年禮品唔駛諗,一於上細味公平嘅網站shopping啦!除咗可以直接對栽種腰果嘅印度小農民表示支持之外,仲為本地婦女製造就業機會添!有意義嘅事,我哋一定大力支持啦!


《公平喜饌》腰果賀年禮盒 別注版 HK$228/盒
禮盒包括有機焗腰果(200克)+有機腰果糖(180克)+由香港傷健共融網絡盲人聾人家庭創作的揮春。每售出一盒將撥捐HK$30與香港傷健共融網絡,購買兩盒即可免費送貨。
只限細味公平網店發售:
https://www.fairtasteshop.com.hk/shop/fairtaste-joyous-cashew-pack

《公平喜饌》腰果賀年禮盒 HK$198/盒
禮盒包括有機焗腰果(200克)及有機腰果糖(180克),零售點及網店均有發售。
訂購表格:https://goo.gl/86ZccM
細味公平網店訂購:
https://www.fairtasteshop.com.hk/shop/fairtaste-joyous-cashew-pack


 細味公平 
網址:https://www.fairtasteshop.com.hk

 公平棧 
網址:http://www.fairtaste.com.hk
facebook:https://www.facebook.com/FAIRTASTE
地址:葵芳葵喜街13-29號永恆工業大廈13樓10室
電話:28052336

沒有留言:

張貼留言