2016年5月4日 星期三

10周年下午茶@廸士尼大街餐廳

嘆下午茶總會比人有種悠閒、寫意嘅感覺~今次我哋嚟到廸士尼樂園嘅大街餐廳試下佢哋嘅10周年下午茶,之前介紹廸士尼10周年嘅時候都已經略略提過,但一直未有機會實戰一下。跟貼啲,跟住嚟喇!
4點半,時間啱啱好!入去囉入去囉!~~ (按圖可放大)

一心嚟食10周年下午茶,餐牌都唔駛睇喇!hahaa (按圖可放大)

等梗嘢食期間,好興奮!

先嚟嘅係兩杯特飲

我哋叫咗兩杯熊粉菲菲,係香蕉奶昔嚟~ 啱晒勁愛香蕉嘅我哋呀!

試味專家嚟喇!既香且濃郁嘅香蕉味道,已經忍唔住不停good good good喇!

豐富下午茶到~ 嘩!正呀!

雲尼拿cupcake、芒果龍蝦肉沙律紅菜頭籃、Macaroon

蟹柳捲、青瓜車厘茄三文治、米奇草莓捲

炸黃金蝦配甜辣汁

酥皮野菌批、廸士尼朋友曲奇

鮮果拼盤

10周年即烘鬆餅、雞酥皮

呢個係咩嘢嚟呢?試下先~

好味呀!拆呀!

見到佢哋嘅笑容,就知對呢一餐係幾咁滿意啦!

食完晒先留意到原來有jam同埋沙律醬響旁邊,唯有帶樽果jam番屋企啦!XD
入嚟廸士尼嘅第二個任務係要同晴朗喜歡嘅卡通人物影相~

Mickey, Minnie

毛毛、單眼仔

仲有阿樂同阿愁呀!係咪好靚呢?hehee
每次入廸士尼周圍播住廸士尼樂曲,總係好有holiday mood,心情好舒暢!呢款10周年下午茶想試好耐喇!終於有機會帶埋晴朗一齊試,唔錯呀!冇令我哋失望。食評寫唔到太多,我只能夠話炸蝦炸得夠香脆、水果好新鮮。其他好多都比晴朗食晒,冇留比我.....。但從佢哋密密咀嘅食相同笑容當中,就知道個下午茶都唔錯啦!

大街餐廳 Main Street Corner Cafe
地址:大嶼山香港迪士尼樂園美國小鎮大街
網址:https://www.hongkongdisneyland.com/zh-hk/dining/hong-kong-disneyland-park/main-street-corner-cafe

沒有留言:

張貼留言