2016年5月23日 星期一

慈山寺

慈山寺位於大埔洞梓,依山而建,還在興建梗嘅時候,就已經打算等佢起好,要帶信奉觀音嘅老人家來走走。天朗氣清,實在係去慈山寺嘅好時候,一齊嚟將自己從煩惱束縛中解脫出來,開始一段淨心之旅~
泊好車在普門路邊,一直行上山,離遠已經可以望到觀音像喇!

到達慈山寺正門

烏低少少,就可以望到觀音像嘅上身,好興奮呀!

排隊預備確認登記身份 (一個月前已於網上預約)

一人一張參學證件,入去lu~~~

第一感覺,建築好靚!同埋好似番咗古時咁呀!

我哋後面嘅建築名為「山門」,觀音像就響後面喇!

yeah~ 繼續往上行好快就可以見晒全個觀音像喇!

行經鐘樓,上面有個青銅大鐘

地藏殿位於鐘樓下方,可供善信參拜

對面設有3D立體影院,我哋不如先嚟感受下立體電影啦!

晴晴戴咗3D眼鏡個樣好搞鬼!XD

就開場喇!預備睇片lu~

完場後出去見到有啲慈山寺嘅post card,每款攞咗一張收藏~


再睇下寺嘅圖畫,畫得好靚呀!(可按圖放大)

繼續向淨心之旅進發~

不過記得沿途要保持「靜」,講嘢要放輕聲呀!

我哋越嚟越接近觀音像喇!

普門,即係觀音殿,係慈山寺嘅第二大殿

呢度可以供善信抄經

普門前面有個水池名為「洛伽池」

普門側面亦有一個水池

攞個水砵

取少許池水

托住水砵,小心奕奕

走在慈悲路上

呢個位置終於可以見到全個觀音像喇!

右手手持摩尼珠,左手持淨瓶,施灑淨水,清涼世界,讓甘露水遍灑大地,象徵菩薩毫無保留的慈悲心

前面呢個大水缸名為「千處應」

將水倒入千處應,原來呢個儀式叫做「供水」

透過照顧水,去照顧自己嘅心

體驗到滴水不漏嘅關鍵在於覺察、專注同放鬆

供水指引 (可按圖放大)

上到嚟,一定要同觀音像嚟番張合照啦!

像嘅下方望出去景色怡人

遠遠望到馬鞍山嘅風光~

大庭園對上係大雄寶殿,慈山寺嘅第一大殿

呢個角度加埋觀音像一齊,好有意思~

上大雄寶殿之前,可以欣賞一下呢盞八角形嘅天燈,有上呈下達嘅意思,係成佛路上嘅明燈

大雄寶殿好似舉行梗參拜儀式,為表示對佛菩薩嘅尊重,留在殿堂門外拍攝

回望景色,感覺好舒服、好靚呀!

大庭園左邊有藏經閣,係一間比法師用嚟用功、禪坐嘅禪堂

大庭園前方有一座鼓樓,放置咗一個大法鼓

響呢個咁舒服嘅環境下,可以坐響屋簷下嘅木櫈感受一下涼風,靜心休息

呢度叫做「歡喜地」,嚟到可以將心平靜落嚟,輕鬆自在,當我哋清淨身、語、意,自然會心生歡喜

有荷花池

我哋發現到池水裡面有好多小科豆,小朋友睇得好興奮呀!

荷花仲生得好靚添!

行咗咁耐,不如坐低休息下啦!露天茶座隔離嘅五觀堂可以比我哋tea一tea~

有木枱木櫈,環境好舒適~

排隊領取茶點,唔知有咩嘢食呢?

飲品有茶,亦有咖啡選擇~

人蔘茶王、熟普洱

職員正忙着為我哋準備下午茶

嘩!好靚嘅拉花latte,仲有chesse cake添喎!

茶點係免費嘅,我哋隨心放咗啲錢落去功德箱之後就開餐lu~~

晴朗爸爸大讚chesse cake好重芝士味,正呀!

而我就好欣賞咖啡上嘅拉花

鬆下、抖下、chesse cake下!~ XD

臨走要同觀音say goodbye,又影番張先!

唔講唔知,原來寺內有免費wifi (可按圖放大)

亦都可以download佢哋嘅手機apps,一邊聽住導賞,一邊慢行細賞 (可按圖放大)

蘋果或者android手機都得㗎! (可按圖放大)

開埋手機藍牙,仲可以偵測到你身處嘅位置,自動播放該位置嘅導賞添! (可按圖放大)

慈山寺嘅建築設計古式古香

就連一盞燈都設計得咁花巧,可見寺宇嘅用心~

寺內四處都見唔到燃燒香燭,靜係見到呢度燒住一柱小小嘅檀香,散發住淡淡嘅香味,感覺好舒服!
比大家睇下送贈嘅post card,係咪好靚呢?
  

嚟到慈山寺,有種隱世清靜嘅感覺,相信亦係寺宇希望帶給人身心安定,暫時忘記外間波濤嘅用意。晴朗對於「供水」呢項活動感到好新奇,見到佢哋能夠由水池托住水砵去到千水應,呢份專注好值得讚賞!3D影片 - 《恩·緣》片長7分鐘,大部份都係純影片冇咩配音同文字,都幾啱小朋友睇。晴朗主要係留意啲3D效果,片中有一幕有水滴滴出嚟嘅畫面好真實,見到佢哋興奮嘅樣子真係覺得好搞笑。最suprise係寺內竟然有cheese cake同咖啡提供,成間寺突然變得摩登咗!我哋應該尊重每一個導人向善嘅宗教,雖然我哋宗教唔同,但聽完手機apps嘅導賞,有啲哲理係值得我哋學習嘅。今次晴朗公公臨時有事出席唔到,要再約下次一齊再嚟過先得呀!
慈山寺網站可以預約一個月後嘅日子,不過都好快full。8點開始接受預約,唔駛10分鐘就已經full晒,可能係假日日子特別搶手嘅關係啦!如果大家都想去參觀,記得要留意自己想去嘅日子邊日開始接受預約,同埋要手腳快先得喇!

 慈 山 寺 
地址:香港新界大埔普門路88號
電話:21238666
網址:http://www.tszshan.org

沒有留言:

張貼留言