2016年5月18日 星期三

香蕉船

香蕉變出香蕉船,船上面有一排歡笑面....。相信大家都應該聽過呢首歌㗎啦!未聽過?唔好扮細喎!我哋今次就將香蕉變出香蕉船啦!預備好未?嚟㗎喇喎!
材料就係咁多,好簡單!香蕉、三色雪糕、烘焙用朱古力、裝飾朱古力粒粒。好!開始喇!

1. 先將香蕉去皮

我比較鍾意七、八成熟嘅香蕉,如果你鍾意生啲嘅都冇問題,按各人喜好啦!

2. 香蕉切半,放在碟嘅兩旁

3. 將烘焙用朱古力放響容器內,預備加熱

4. 水滾熄火,成兜朱古力放落水,不停攪拌直至變晒朱古力漿為止 (可以keep住放響度,用嘅時候先拎起,咁就唔怕朱古力響室溫下又凝固番喇)

5. 預備雪糕球

唔同顏色嘅雪糕球會更加刺激食慾,小朋友見到就更加開心啦!

跟住落嚟,就要預備加裝飾喇!我哋買呢隻一樽有4款口味,朱古力針、銀珠....

七彩粒粒同埋七彩針,響大間啲嘅超市或者烘焙店就買得到㗎喇!

6. 加上裝飾

7. 加上朱古力漿

8. 晴朗版本嘅香蕉船搞掂喇!woo~ ho~~~

如果大家唔鍾意咁花巧,簡簡單單雪糕+香蕉都得㗎!

想靜係加少少裝飾又得!

好似我哋朱古力狂熱份子咁樣,勁加朱古力漿亦得!晴朗媽媽版本香蕉船就係咁,得咗!

我哋唔客氣喇!~~~~
想得出嘅配料都可以加埋落去,例如威化餅、Oreo餅乾、花生碎....,整出嚟一定仲豐富呀!好簡單,在家就可以變出獨一無二至啱你心水嘅香蕉船,係咪好開心呢?一定好味過市面售賣果啲,仲等咩呀?快啲去買材料同小朋友一齊親子玩下啦!

沒有留言:

張貼留言