2016年5月31日 星期二

Kiehl’s 金盞花植物精華爽膚水

皮膚間中會出現紅咗,好似敏感咁。最近用過Kiehl's嘅金盞花爽膚水覺得幾好,值得推介!
Kiehl’s 金盞花植物精華爽膚水 (剛買嘅時候係滿㗎!已經用咗一段時間喇!)

爽膚水裡面果啲係金盞花花瓣

金盞花有紓緩、收斂肌膚嘅功效

洗完面之後,輕輕搖勻爽膚水,然後取適量拍上面部

拍勻全面。好爽!好舒服!
我哋間中都會出現皮膚敏感或者比蚊針到紅腫嘅情況,啲樣有啲嚇人。唔放相上嚟喇!怕嚇親大家。但如果你真係好想睇嘅話,可以click以下連結:
http://4.share.photo.xuite.net/chinglongtin/1471e70/19671398/1126828554_m.jpg

通常出現呢啲情況,我就會取適量嘅爽膚水沾濕化妝棉,然後敷皮膚一陣

晴朗都試過敷呢個mask~ (我好大膽,咩都會試下,大家唔好學我~ XD)

敷完之後,皮膚紓緩咗感覺又會好啲!
初時都冇留意有呢隻爽膚水,係買開嘢跟咗啲sample試完覺得好先再去買樽番屋企用。如果大家都想試下先買,不妨去買開嘢叫店員跟樽細細嘅sample比你。試咗啱先至買就至放心啦!
簡介:
一種不含酒精成份、具收斂效果的爽膚水,成份完全萃取自金盞花卉及其他天然植物精華,可清潔、均衡、活化、調理肌膚,並且有助於暗瘡疤痕之癒合,及改善輕微的肌膚敏感現象,亦適合男性在刮鬍後使用。
主要成份:
金盞花精華 - 紓緩及收斂肌膚。
牛蒡 - 有效紓緩肌膚及維持油份正常分泌的功效。
尿囊素 - 從紫草根(Comfrey root)提煉出來;因其具有鎮靜和活化的特性,可以刺激健康細胞的生長。

 Kiehl’s 
網址:http://www.kiehls.com.hk

沒有留言:

張貼留言