2016年5月6日 星期五

Happy Party@MaBaLAND

每一次有新playhouse開張,我哋都會好興奮想去踩場試玩。今次嚟到九龍灣TBG Mall新開嘅MaBaLAND,貪玩嘅你又點可以錯過呀?跟貼啲,跟住嚟啦!
MABALAND我嚟喇!

鞋櫃好整齊企理,除完鞋放好啲鞋仔先~

消毒雙手、戴上手帶就入得去玩lu~~~

個迷宮好吸引呀!

你推我轉,玩得幾開心?XD

捐窿捐罅我至叻!

過獨木橋,要小心呀!

哎吔!邊個射我?

原來係你!好似好好玩咁喎!

唔夠子彈?再去執多啲先~

繼續跨過重重障礙

到達可以玩鞦韆嘅地方喇!yeah~

障礙又點只得一個呀?

好大個波波池呀!(雙眼發光ing~~)

每個小朋友入到波波池嘅笑容都係一樣嘅?!

係咪呀?冇扼你啩?XD

捐完樹窿仲可以sir滑梯添!好玩呀!

兩仔爺第一次玩攀石,都玩得唔錯喎!

呢個藍色機關會吹啲風上嚟!小朋友一定會好奇放啲波波上去,見到波波飛起就十分之興奮喇!

嘩!得咗喇!

呢條滑梯好玩呀!

連我哋都玩埋一份~ XD

迷宮唔只一個入口,亦可以爬繩索上去㗎!

努力、加油!

玩完迷宮同波波池,可以玩下玩具啦!

入廚房整嘢食,啱晒女孩子~

嘩!未見過咁大粒lego㗎!勁興奮呀!

啲lego係軟膠造嘅,咁就可以玩得安心又放心啦!

你砌我揼!呢層樓?我有份起㗎!XD

工程完成!yeah~

跟住去玩下充氣大彈床囉!~~~

跳呀!彈呀!撞呀!點玩都唔怕整親,進入咗忘我境界喇!

就連大人都玩得一樣咁開心!

仲有thomas小火車玩呀!

黑布背後究竟係咩嘢地方嚟呢?

原來係party房,我哋一陣就會響呢度開party喇!

場地為我哋悉心設計嘅畫面,好靚呀!

小朋友!預備開餐,過嚟洗手喇!

呢度仲有育嬰室

有地方可以幫bb換片片,太好喇!

食物到齊!Are you READY????

一個跟一個排好隊,攞嘢食,唔好爭~

我哋唔客氣喇!

五臟廟正式啟動喇!

一堆忙碌的爸爸媽媽~

唔夠仲可以添食,不過唔好食得太飽喎!因為仲要出去再玩過㗎!

睇嚟....大家都好肚餓吓~ 唔駛一陣掃清光喇!XD

切蛋糕時間!蛋黃哥hea住出場!hea~~~

今個月有3位壽星仔壽星女!

其中一個係媽媽來添呀!唱生日歌喇喂!~~~

朗朗係壽星仔之一,勁開心啦佢~

分工合作時間,女孩子的確係乖啲嘅~

蛋黃哥hea住比人切喇!Ouch~

睇下啲小朋友食相就知道幾咁好味啦!

人生得一知己,死而無憾。計我話人生得一班爛玩媽媽,唔玩就遺憾喇!XD

食飽繼續玩,今次砌咗張皇帝椅出嚟呀!參見皇上~

場地正進行人流管制

走嘅時候不妨四圍參觀下TBG Mall,Mabaland門前有得玩跳飛機~

懷舊大街小巷

有懷舊小食售賣~

幫襯買番包飛機欖先~

當然唔小得玩具店~

food court都設計得古色古香~

連啲座位都咁懷舊,好似番咗六七十年代咁呀!

唔知有咩好食呢?有待大家去發掘喇!

呢款地板真係好得!

我究竟番咗去邊個年代呀?哎吔!穿煲添!見到啲扭蛋機.....

九龍皇帝嘅毛筆字?

帶一粒象棋回家好冇?
MaBaLAND負責人Andrew認為一般playhouse都喜歡採用膠嘅物料作為主要設施,而佢就比較喜歡用木材做主要材料,場地四周都可以見到實木裝飾,散發著天然清香嘅木材味,比起膠料嘅塑膠味來的健康、自然。晴晴至愛玩大彈床,朗朗就愛玩巨型lego,而我哋就勁鍾意波波池果條大滑梯。呢度唔只小朋友玩得開心,大人都變晒大細路樂在其中,真係一個親子玩樂嘅好地方呀!We'll be back~~~

一齊嚟睇下場地嘅環境啦!去片~


MaBaLAND親子空間遊樂園
地址:九龍灣得寶花園地下TBG mall(牛下新城)T138舖
電話:3709 2004
網址:http://www.mabaland.com

沒有留言:

張貼留言