2017年4月27日 星期四

【宜蘭親子遊】A‧maze兔子迷宮咖啡餐廳

每次去旅行都好鍾意響行程安排一啲觀景嘅景點,欣賞景色之餘,又可以回味一下旅遊點滴。聽講有間主打睇風景嘅餐廳可以睇晒成個蘭陽平原嘅景色,無論日景定夜景都一樣咁靚!感覺上,夜景應該會多一份浪漫美,一於安排晚餐去睇下囉!
兔子迷宮係一間位於山上嘅餐廳,招牌上果隻鬼鬼祟祟嘅兔仔,就好似想帶我哋入去佢嘅世界一樣,好有神秘感~


又去新地方玩,晴朗梗開心啦!已經急急腳唔等我喇!^^'''


晴晴見到餐廳門外兩隻大bear bear超興奮,仲同佢哋一齊打韆鞦添呀!


入到餐廳內,第一件事就係被大大塊黑板吸引住,即管盡情發揮無限創意啦!


餐廳裝修簡潔舒適,在昏暗嘅燈光之下,舒服到有啲想眠一眠...zZzz..


開心大發現!原來餐廳名乎其實,真係有兔仔㗎!


餐廳內仲設有一個打晒燈嘅攝影角落,好專業喎!唔只可以同bear bear玩,仲可以大玩自拍添!


鮮黃色嘅餐廳外牆上,又見到鬼祟兔嘅蹤影喇!


戶外座位可以望到廣闊嘅視野,超正!


嘩!幾乎可以睇晒宜蘭所有城鄉!呢度嘅夜景真係好靚呀!*o*


據聞日頭嚟到,仲可以清楚見到龜山島同埋太平洋添㗎!


燈光閃閃嘅小路,瀰漫住浪漫氣氛,情侶拍拖漫步就啱晒啦!


沿住小路一直往前走,來到心心相印嘅地方。好靚呀!


漫步穿過愛心,再步入小教堂,成件事變得好幸福!唔知有冇人試過響度求婚呢?XD


再行過啲,有一個類似雀籠嘅得意地方~


唔駛解釋,晴朗已經自動波玩梗搖搖馬,第二樣嘢又唔見咁醒喎!XD


原來唔係搖搖馬,全部都係搖搖兔嚟呀!rabbit~ rabbit~~


晴晴係咁叫我過去睇!原來上去高台觀賞嘅風景仲靚!好叻豬喎!


餐廳地方十分大,如果日頭嚟,坐響露天茶座嘆住咖啡,望住怡人景色,你話幾咁寫意呢?


晴朗見到兒童遊樂場,就好似發現新大陸咁,雙眼發晒光!*o*


木製嘅遊戲屋,同呢度嘅環境好襯呀!朗朗已經爬梗上去樹屋度感受下喇!


跟住兩個就來來回回,不停瀡滑梯!咁好精力,真係要寫個「服」字畀佢哋~ ^^'''


你高啲定我高啲?打韆鞦打得好開心!仲越打越hyper添呀!^o^

不過食物已經陸逐上枱,係時候要洗手食嘢喇!啲嘢食好豐富!同大家介紹下先!^^


綜合炸物拼盤 - 全部都係啱啱炸起熱辣辣,小朋友當然至愛薯條啦!而我就鍾意麥樂雞同洋蔥圈。好有美國風味!


蔥醬海鮮義大利麵 - 意粉煮得夠煙韌,個汁唔係一般白汁或者茄汁,而係秘製蔥汁。我覺得更加可以帶出海鮮嘅鮮味,好特別呀!


燻雞奶油燉飯 - 雞炸得皮脆肉滑,點埋醬汁仲好味!密密食,熱氣都唔理喇!XD


台式麻油雞 - 麻油味好濃郁,雞肉又嫩滑,配埋宜蘭米煮成嘅白飯。好完美!仲跟咗沙律、配菜、炸魚同埋奶凍,太豐富了吧!*o*


香酥德式豬腳 - 豬腳炸得香脆可口,啖啖肉,點埋甜甜哋嘅醬汁,好味呀!南瓜湯煮得好creamy,啱晒我口味!可惜食到呢個moment,戰鬥力已經十分薄弱。又要靠包車司機包底喇!加油!XD


好豐富嘅一頓晚餐,全部食物都好滿意呀!飽~~


就算飽到極點,都唔會放過甜品。呢啲就係女士們嘅專利喇!^^


食飽出外走走,又遇到開心大發現!


我冇睇錯丫嘛?養兔仔嘅籠大過我哋屋企間房呀!仲有小屋同滑梯畀佢哋玩,居住環境超理想~


晴晴好受兔仔歡迎,啲兔仔實在太可愛喇!


話明兔子迷宮,當然要感受一下佢哋嘅迷宮啦!


哎吔!掘頭路行唔到,迷失咗方向,點算好?


東走走,西走走,終於搵得到出口!成功囉!呵呵~

原來兔子迷宮堅係有兔仔同迷宮㗎!好驚喜!餐廳以前係一間戶外幼稚園,改建之後,就變成景觀咖啡屋喇!呢度地方大,寬闊又舒適,仲有大草地可以畀小朋友亂跑添!除咗可以飽覽蘭陽平原嘅浪漫美景之外,仲可以數下星星。原來晚上亮起燈光嘅宜蘭係咁靚,當晚所見到嘅夜景,好深刻,好難忘。如果香港都有呢啲欣賞夜景嘅咖啡店,你話幾好呢?餐廳啲嘢食同飲品都整得好好味,服務亦都唔錯。無論三五知己上嚟飲嘢傾計,定係情侶拍拖撐枱腳,都一樣咁啱feel,仲可能會坐足成晚添呀!咁正,唔怪之得咁多人嚟幫襯啦!全晚消費合共$2140台幣,即大約$571港紙,又玩又食仲有靚景。簡直係超值呀!


A‧maze兔子迷宮咖啡餐廳
地址:宜蘭縣員山鄉枕山一村15號
電話:03-922-9575
facebook: https://www.facebook.com/maze3399
營業時間:星期日~四 11:00~23:00;星期五~六 11:00~24:00


FIND US on:
     

BLOGs:

CONTACT US:

沒有留言:

張貼留言