2017年4月13日 星期四

【活腦補眼】美國CATALO兒童DHA活腦IQ葉黃素配方

望子成龍,可能係好多父母嘅願望!不過我就冇咁大期望喇!但求小朋友可以聰明啲、醒啲,至少限度功課溫習都可以做得快啲啦!媽媽我都冇咁勞氣嘛!最近試咗CATALO兒童DHA活腦IQ葉黃素配方,晴朗都好似幾鍾意喎!順便介紹埋畀大家!唔好成日話我有好嘢收埋收埋喇!
CATALO兒童DHA活腦IQ葉黃素配方 - 每盒$448,包含兩樽,每樽50粒


一開樽蓋已經聞到好香士多啤梨味喇!朗朗問:「係咪糖嚟呀?好唔好食㗎?」


每粒都係軟膠囊包裝,軟淋淋,似乎好易咀嚼喎!


食用方法可以直接咀嚼,或者剪開膠囊,擠出魚油,放響小朋友鍾意嘅食物之中或者果汁入面。每粒都含有天然美味嘅鮮草莓魚油,最緊要係冇魚腥味,好味又有益!


晴朗兩個嘅食法都唔同,晴晴鍾意好似食藥咁放入口然後用水送,而朗朗就喜歡放入口「趙」爛吞咗啲魚油,然後吐番膠囊出嚟!用咩嘢方法食都唔緊要,鍾意食就好喇!^^


而家已經識得自動自覺每日早餐、晚餐後都攞一粒嚟食喇!


產品選取優質天然無污染嘅深海魚,採用先進科技製成高純度嘅奧米加3深海魚油精華,不含重金屬或者有害物質,更加係無添加蔗糖,純正天然~


主要功效係幫助腦部同視力發展,提高學習能力、專注力同埋記憶力,更可以加強解謎能力。同埋令到視覺更加敏銳,眼仔就更加精靈啦!


含有DHA同埋EPA嘅精華,專為小朋友而設~


適合發育中、學習中,或者係經常睇電視、電腦同手機屏幕嘅小朋友食用~


6個月已經可以開始食,但要留意番盒上嘅建議食法,唔同歲數份量都會唔同㗎!


為人父母嘅,都係想小朋友健康快樂成長啫!而小朋友嘅智力發展同情緒控制對佢哋嘅學習同埋結交朋友都好重要。各方面發展得好,小朋友自然開心啦!

幫小朋友選擇補充劑,梗係要揀純正天然嘅啦!好多人都話唔好畀小朋友對咁多手機或者ipad,但係我覺得響呢個資訊科技發達嘅年代,係無可避免嘅!朗朗升上小學之後,有時做功課都要用電腦完成,有啲科目亦需要上網學習。經常需要對電子產品嘅小朋友,不仿一試呀!成日話食腦食腦,補好啲腦同眼,學習起上嚟都得心應手啲啦!


美國CATALO兒童DHA活腦IQ葉黃素配方
產品資料:http://www.catalo.com.hk/product-detail.php?pid=102&id=245&parent=240

※ 以上產品及產品說明由品牌提供


FIND US on:
     

BLOGs:

CONTACT US:

沒有留言:

張貼留言