2016年7月5日 星期二

亞馬遜學園@D·Park

小朋友約齊三五知己,去邊度玩好呢?出面三十幾度高溫,又怕間中嘅驟雨,室內遊樂場應該係最佳嘅選擇喇!
預備入去反轉「亞馬遜學園」喇!yeah!!!


嘩!小朋友嘅天地呀!


晴朗二話不說已經開始四處探索喇!


將大型積木堆砌成一道橋,預備好過橋未呀?


原來每格櫃筒都內藏驚喜,睇下有咩嘢啱我哋玩先~


枱上放滿釘板拼圖,啱晒比較細嘅小朋友認圖學習啦!


發現咗部電子琴,彈首歌仔嚟聽下啦!


穿過呢道波波拱橋,有更多好嘢玩,快啲入去囉!~


音樂符號小知識?係做咩㗎?


小朋友可以透過磁石拼貼,認識到不同嘅音樂符號


分工合作,考考小朋友嘅無限創意


砌咗兩個山窿出嚟!可以玩火車捐山窿囉!~


另一邊有唔同嘅感管設施,小朋友係時候要動動腦筋喇!


大家都樂在其中,媽媽就變得好輕鬆~ XD


地下啲小階磚內有藍色液體,尤如置身河流上。響上面踩,液體就會走動,咁又可以玩一大餐喇!


熱帶森林當然要有大樹啦!


原來呢棵大樹先生係一條滑梯嚟呀!


爬呀!快速穿越隧道~


小心過河,唔好跌落水呀!


row row row your boat, gently down the stream....


merrily, merrily, merrily, merrily, life is but a dream ^o^


嘩!鱷魚出沒注意呀!


原來用雙腳都可以彈琴㗎!等我試下創作自己嘅樂曲先~


一個跟住一個坐好睇電視,唔駛爭~ 咦!果個位係咪留比我㗎?


我哋扮演梗MI Mascot裡面嘅Issac(馬騮)同kala(河馬),smile!! cheers!!! 


有好多唔同款式嘅馬仔,逐隻騎下好開心唷~


騎住馬仔穿越隧道,幾過癮喎!


汽球波波池好啱啲較細嘅小朋友玩呀!


Oh...其實鍾意波波池係無分年齡嘅!


仲有埋攀石牆,考下手腳協調先~


好多琴鍵呀!好似進入咗音樂世界一樣!


琴鍵嘅玩法可以爬上去...


亦可以捐過去,得咗!


在旁有幾支唔同顏色長短嘅棒棒,敲落去會發出唔同嘅聲響㗎!


呢度又可以考考智力喇!


每個角落都要探索一下,有得玩就至開心,唔好走漏眼呀!


do re mi fa so.... 又有音樂設施喇!係培養音樂細胞嘅好時候呀!


牛仔、羊仔係點叫㗎?快啲嚟聽下啦!


另一邊廂,有人打鼓打得好落力,已經進入咗忘我境界喇!XD


又響度砌梗咩呢?


原來可以用不同嘅材料砌一條路出嚟!


砌完一條又一條,行上去考下平衡力先~


主要以木材建成嘅遊樂場,真係好有森林feel呀!好natural~~


我哋又去攻破佢lu喂!


We~~~


捐㝫捐罅我至叻!


喂!過嚟呀!又有好嘢玩喇!


呢層樓?我有份起㗎!XD


電腦互動遊戲好好玩呀!


不停聽到「踩死你、踩死你...」,啲青蛙就係咁比佢哋踩死晒喇!OMG~


呢part互動遊戲可以玩好耐,深受小朋友歡迎呀!

小朋友透過在「亞馬遜學園」嘅歷險,除咗對大自然同音樂智能認識更多外,仲可以提高咗自省能力。晴朗在場內四處探索,就算有冷氣都可以玩到滿頭大汗。不過出多啲汗對身體好呀!呢度唔只玩樂咁簡單,仲好考智慧同體力。有咁多嘢玩,1.5小時真係唔多夠喉,晴朗同埋啲同學仔簡直玩到唔捨得走呀!唔緊要啦!遲啲有機會我哋再嚟過啦!


 亞 馬 遜 學 園 
開放時間:11:30 - 19:30 (清潔時間:14:30 - 15:00)
票價:星期一至五 $80,星期六、日及公眾假期 $90 (費用包括一位小童及一位成人在場內玩樂1.5小時)
地址:荃灣青山公路398號愉景新城L2
網址:http://www.dpark.com.hk/en/mi/journey.html

沒有留言:

張貼留言