2016年7月6日 星期三

伊斯坦堡特快 Istanbul Express Turkuaz Turkish Restaurant

我哋平時去嘅餐廳都不外乎港式、日式、泰式、意大利菜、麥記快餐...等等啦!今次不如去食啲另類啲嘅嘢丫!聽聞尖沙咀有間土耳其餐廳啲嘢食幾好味㗎喎!跟貼啲,跟住我哋嚟啦!
餐廳位於一個唔多顯眼嘅角落、人流唔多嘅商場,好神秘呀!*o*


門口凍櫃放滿好多唔同款式嘅土耳其酒類,仲有甜品添!


環境舒適,牆上掛住嘅裝飾富有土耳其特色


木枱、木櫈、紅椅墊,平實嘅裝修,感覺就好似置身於土耳其嘅小餐店咁~


天花上精美嘅吊燈好靚呀!


我哋被安排坐窗口位,正!


肚餓喇!order一下先~


土耳其扁豆湯 - 扁豆湯響土耳奇好出名,亦都好啱素食者享用。濃郁嘅豆湯夾雜住一啲豆渣,好rich,好特別!


土耳奇式厚包餅 - 麵包就食得多喇!土耳奇嘅真係第一次。個包食落厚實好重麵粉香,啱晒我哋呢啲澱粉怪啦!邊飲湯邊用包點啲湯嚟食,仲好味呀!


轉轉燒雞肉卷 - 雞肉係取自土耳其轉燒式嘅雞肉片,配埋生菜、洋蔥、蕃茄用麵餅包卷住咁食,唔錯喎!


炸芫芝士春卷 - 春卷比較幼身,饀料係西芹碎加埋啲濃郁嘅芝士漿,溶住咁入口兼脆卜卜,好有口感呀!


睇下我哋食得幾happy~ XD


上甜品喇!呢個係土耳奇傳統嘅特式米飯布甸(Rice Pudding),唔好睇個樣冇咩特別咁,其實內有乾坤~


「不」一啖比大家睇下啦!個樣有啲似乳酪,食落甜甜酸酸有啲似米糊,唔錯㗎!好快就比我哋清晒lu~


最後嘆番杯土耳奇熱紅茶(左)同埋熱蘋果茶(右)先~


蘋果茶就肯定冇我份啦!好快比人KO咗喇!


仲有土耳奇檸檬特飲呀!酸酸甜甜好開胃~

大家如果有興趣去試嘅話,睇定餐牌有咩啱食啦!(以下所有圖可按圖放大)

餐廳由土耳其廚師主理,冇華麗嘅裝修,食物賣相亦都一般,但估唔到就係好好味。有時出去食嘢會遇到賣相好但味道唔好嘅經歷,如果比我揀,令願實際啲喇!始終係食落自己肚嘛!去過土耳奇旅遊嘅朋友同我講差不多日日都係食呢啲卷餅類食物,嚟到呢度,可以回味番當年旅行嘅回憶,感覺十分好!我哋就係鍾意佢唔會好花巧,較為平實嘅一間食店,比起貴啲去食靚裝修嘅來得經濟化算。今次因為同行嘅朋友唔食羊所以冇order,有機會都想試埋佢哋嘅羊肉米飯,用正忠土耳奇米整㗎!堅想試!


 伊斯坦堡特快 Istanbul Express Turkuaz Turkish Restaurant 
尖沙咀店:尖沙咀新文華中心1樓115-120號舖 電話:25200400
灣仔店:灣仔駱克道66號地下舖 電話:28650066
灣仔碼頭店:灣仔灣仔渡輪碼頭W2號舖 電話:37912602

沒有留言:

張貼留言