2016年9月1日 星期四

Finding Dory Marine Life Institute Playset

睇過《海底奇兵》嘅朋友一定唔會忘記Mo仔嘅勇氣同可愛身形,戲完上完續集之後,又出咗一批《海底奇兵II》嘅新產品。毛公仔、書本、畫簿以至玩具成行成市,我哋都忍唔住買咗份玩具番嚟玩呀!
可以睇住Mo仔游水一定好得意啫!


拆禮物lu~ 勁開心!


攞起Mo仔上手,條尾不停左潑右潑,好搞笑呀!


我哋預備裝嵌好條河道比Mo仔游水喇!


將一個同另一個扣好


砌好咗嘅河道放上去海洋生物所墊上,襯托得好靚呀!


差唔多砌好喇!比心機,加油!


嘩!裝埋啲假山落條河道。完成喇!


接住落嚟我哋要為河道加水呀!yeah!!!


晴朗有聽從指示,小心翼翼咁加,唔會倒濕晒張枱面~ good^^


Mo仔下水禮即將開始,好興奮呀!(≧∇≦)


"dom"一聲!Mo仔就落咗水裡面喇!


游呀游...游呀游....似乎游得好開心喎!XD


不停探索梗新環境,肥嘟嘟嘅身形,真係好kawaii呢~


由上面望落去一樣咁cute~


平時有水玩已經好開心,今次加埋會郁嘅Mo仔仲更加之啦!


每當Mo仔游游下慢咗落嚟嘅時候,只要輕輕拍一拍河道,或者潑下啲水,佢就會繼續努力向前游㗎喇!


小朋友總會發揮無限創意,試下捉Mo仔出嚟玩下先~


又試下倒番落啲水度,睇下佢有咩反應。如果係真魚就幣加火喇!XD


捉魚捉得幾開心?!


套裝跟埋嘅玩具墊係防水設計,點濕都唔會過底㗎!


可以另外購買多莉、馬倫(Mo仔嘅爸爸)同埋比利(白鯨)添呀!如果放晒落去,會唔會好擠迫㗎?XD

之前晴晴響youtube睇過人哋玩,已經叫我搵下邊度有得賣喇!睇過玩具店同反斗城都冇,結果比我哋響千色店搵到,Mo仔嘅吸引力真係好大呀!連我都受感染,鍾意埋一份。Mo仔左右兩邊嘅黑色點其實係sensor嚟!將佢放落水,就會自動開始游水。將佢由水中攞番上嚟抹乾身,就會停。如果Mo仔在水游1分鐘後便會啟動慳電模式,自己停下來。想叫番醒佢,只要輕輕拍條河道,或者潑一潑啲水,佢就會又開始游水㗎喇!玩具係幾好玩,又可以借啲意玩埋水,睇住佢哋玩已經覺得好好笑喇!值得推介!


晴朗 - 食·玩·育·美·愛の親子平台
facebook專頁:https://www.facebook.com/happytrain123
blog:http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog

沒有留言:

張貼留言