2016年9月2日 星期五

甜牙牙 Sweet Tooth

食甜品係女仕們嘅專利嚟加嘛!今次我哋去到葵芳嘅「甜牙牙」搵食,實行掉低兩仔爺,同晴晴兩個去ladies talk先~
一坐低就已經急不及待叫嘢食喇!


晴晴前排咳咗一段時間,終於可以食番甜嘢,勁興奮囉!


睇睇餐牌,小朋友實鍾意呢版啲款啦!晴晴一見到就話想要J53款。真識食!(按圖可放大)


而我就被可麗餅系列所吸引 (按圖可放大)


可麗餅起源於法國,主要係由小麥製成,用平底鍋煎成嘅極薄烤餅 (按圖可放大)


配埋糖漿、雪糕或水果就更滋味喇!(按圖可放大)


款款都咁吸引,選擇困難症又發作喇!Help!!! XD (按圖可放大)


嘩!晴晴杯新地好豐富呀!勁吸引呢~


新鮮水果、cream、朱古力、雪糕筒、可可脆球配埋雪糕,我哋已經流梗口水喇!


點解佢對眼係咁望住我嘅?係咪想苛求我哋唔好食佢呢?XD


好多配料呀!事不延遲,啟動喇!


瑞士朱古力芭利淘 - 相信晴晴係被朱古力雪糕+kit kat所吸引而揀佢。食落啲cream好厚實,似係加咗淡忌廉、蛋白、糖、奶、雲呢拿香油...等材料打成,靠估㗎咋!XD 但真係好香滑。配埋鮮果、餅同雪糕,簡直密密口停唔到呀!


我嘅可麗餅都到喇!wow~ 整得好靚呀!


宇治金時抹茶伴抹茶雪糕 - 綠茶雪糕+cream+紅豆+杏仁粹+朱古力漿,味道唔錯,係我想要嘅嘢呀!可麗餅質感似pancake,而呢塊好明顯係加咗綠茶粉製成啦!紅豆+綠茶雪糕唔駛講,呢個係絕配嚟!最驚喜係啲芝麻脆脆味道似澳門啲芝麻花生糖,但係薄切版,勁好味囉!成件事都配合得好好,攞滿分!


晴晴二話不說已經品嚐梗喇!


將可麗餅卷住啲配料嚟食,感覺就好似食梗綠茶pancake咁呀!


喜歡綠茶嘅朋友,仲有好多款式揀㗎! (按圖可放大)


常餐唔係食餐蛋公仔麵喎!唔好誤會!呢度啲常餐款款都係甜品嚟呀!*o* (按圖可放大)


鎮店之最一定係呢款喇!超級窩夫層層疊~ 如果你有信心響45分鐘之內食晒整個層層疊,除咗唔收你錢之外,仲送你一張證書添!但咁食法會唔會食到嘔㗎?XD (按圖可放大)


"This is your life. Do what you want and do it often." 好認同呀!鍾意食甜品,梗係要常常食啦!wakakaa

好一段時間冇嚟「甜牙牙」喇!今次見佢哋餐牌款式多咗好多,仲有埋all day breakfast提供添!上甜品嘅速度比起以前進步咗好多,而且甜品嘅味道又好味咗。抵讚呀!水準越來越好,我哋梗係會keep住嚟幫襯啦!"Do what you want and do it often" 丫嘛!


 甜 牙 牙  Sweet Tooth 
Facebook:https://www.facebook.com/Sweet-Tooth-甜牙牙-140658596031445
葵芳店:葵芳興芳路223號新都會廣場地下167號舖 電話:2750 1771
旺角店:旺角廣華街3號百利達廣場地下4號舖 電話:2171 4913
尖沙咀店:尖沙咀加拿分道46號地下 電話:2721 1121

沒有留言:

張貼留言