2017年2月16日 星期四

「大樹先生的家」香港1店 (Round 2 美食篇)

相隔三個月,我哋再encore大樹先生。上回講到小朋友響大樹先生玩得開心,呢個係無庸置疑㗎喇!但食物方面仍有待改進,究竟佢哋啲食物有冇好食咗呢?一齊嚟深入探討下啦!
又嚟到令人興奮嘅藍色波波池喇!大人同小朋友都玩得好hyper呀!

晴晴似乎最鍾情都係玩沙樂,即管盡情地玩吧!

打韆鞦已經打到進入忘我境界喇!woo~ho~~

女孩子一定唔會錯過煮飯仔,其實我都好鍾意玩㗎!一齊玩啦!XD
玩樂嘅嘢上次講咗好多喇!今次主要講食嘅啦!~ (≧∇≦)

上次嚟都冇湯類,今次就試下佢哋嘅鮮茄意大利雜菜湯啦!湯係由紅蘿蔔、西芹、洋蔥、紅腰豆、蕃茄蓉炮製而成,一碟剛好分成兩碗。好快已經給晴朗喝清光,我冇機會試...=='''究竟係太肚餓定太好味,不得而知~

一向都好鍾意食煙三文魚沙律,呢款又係上次餐牌搵唔到嘅!賣相ok喎!蔬菜夠新鮮,煙三文魚又有質素,加少許沙律醬,唔駛多,啱晒我口味呀!晴晴就好欣賞面頭果啲多士脆粒,食完又再添,其實得幾粒咋!留番啲畀我好喎!=='''

主菜嚟喇!香煎三文魚扒一碟有齊肉、蔬菜、薯仔同水果,係咪好吸引呢?

三文魚扒煎得洽到好處,外層薄脆,魚肉嫩滑。配埋蕃茄醬汁放入口,又好味又飽肚。仲有幾粒黑橄欖做點綴,感覺成件事珍貴咗!至於客人我都變得尊貴咗~ XD

脆薯格就最搶手!從來冇益嘅食物都係特別好味㗎啦!一人一件唔駛爭,想要多件嘅話,媽媽總係會話:「熱氣呀!」。但其實好明顯就會落埋媽媽個肚裡面啦!XDD

新鮮水果有西瓜、菠蘿同蜜瓜,西瓜就啱晒朗朗呢個西瓜王子喇!而我食咗菠蘿,好新鮮!酸酸甜甜好開胃呀!

蔬菜配埋黑醋一齊食,又係開胃之作!

香脆炸雞翼由秘製醃料製成,味道唔錯,啱晒鍾意食香口嘢嘅晴朗啦!

凍檸茶嚟講,我最鍾意嘅紅茶係可以清徹見底嘅。好怕茶餐廳果啲混濁且帶苦澀味嘅,呢杯就係我想要嘅嘢嚟喇!真係要唱番句:「啱味!啱晒你」~XD

估唔到食物水準進步咗咁多,大家都食得好開心呀!

即場like facebook同打咭仲有macaroon送添!

朗朗食到成條金魚咁,好可愛呢!

好玩又好食,大滿足呀!Yeah!!!
人要進步,餐廳都要追得上質素。今次嚟大樹先生係因為晴晴成日都想再嚟玩,所以就相約好友一償佢嘅願望啦!冇預料過食物質素進步咗咁多。向店員查詢過後,原來佢哋換咗大廚,唔怪之得連menu都唔同晒啦!嚟梗仲會有新菜式推出添!大樹先生咁努力改進,真係要畀個like佢哋呀!精益求精,力求盡善盡美亦都係好值得我哋去學習嘅地方。至於玩方面,晴晴依然係最鍾意玩沙樂,而朗朗第一次嚟大樹先生,勁鍾意個無敵大波波池呀!食同玩都攞滿分,我哋好快又會再嚟過喇!
你可能會有興趣睇下我哋上次去大樹先生嘅經驗:
http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog/458159061

大樹先生」香港1店
地址:荔枝角長順街15號D2 Place TWO 1樓F舖
訂座電話:31840033
facebook:https://www.facebook.com/Mr.Tree38HK

沒有留言:

張貼留言