2017年2月17日 星期五

【化痰止咳】羅漢果茶

喉嚨乾,有幾聲咳,又未至於要去睇醫生,點樣做可以舒服啲呢?我哋慣常會去藥材舖買幾個羅漢果番屋企煲水飲,晴朗次次都好捧場㗎!
唔好睇小佢細細個,其實功效好大~
材料:
羅漢果 1個
水 2公升
做法:

1. 將羅漢果壓碎,我整碎嘅方法係用木飯殼,既方便又快搞掂!

2. 壓碎後,殼連籽一齊放晒落煲內

3. 加水中火煲20分鐘,熄火後再焗10分鐘

4. 隔楂倒出就可以飲㗎喇!

羅漢果茶唔駛落糖已經好清甜甘香,好好味㗎!晴朗每次見我煲都會好期待~

飲剩咗嘅羅漢果茶可以放入容器,存放於雪櫃。有咳可以整番暖先飲,冇咳就凍飲都冇問題!
羅漢果具有清熱潤肺、化痰止咳功效。通常屋企有人病,我都會煲嚟一齊飲下。我試過多痰搞到成日咳,飲完真係會覺得啲痰鬆咗,痰冇咁濃,咳自然都少咗啦!唔一定有病先飲得,如果有時覺得食得多熱氣嘢,想清下都可以煲嚟飲。上次去bbq我仲特別煲咗一jar去同朋友分享添!燒完嘢食飲就至啱喇!估唔到啲小朋友添完一杯又再添,好搶手!整碎加水就煲好,話咁快就搞掂!不過中醫角度話羅漢果比較寒涼,唔適合寒底人飲用。有興趣嘅朋友,可以先請教中醫師意見再煲嚟飲啦!

晴朗 - 食·玩·育·美·愛の親子平台
facebook專頁:https://www.facebook.com/happytrain123
blog:http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog

沒有留言:

張貼留言