2017年2月14日 星期二

【喪食喪玩生日會】焱咲自煮理平板燒概念店

二月份嘅生日會一浪接一浪,今次嚟到焱咲自煮理平板燒概念店為一班2月出世嘅小朋友舉行生日會,場面好熱鬧呀!
考考大家,知唔知「焱咲」二字點讀?我識我識!讀「艷」「笑」,查實我都係上網search㗎咋!XD 位於荔枝角一座盡是美食嘅工廈,競爭咁大,點樣可以突圍而出呢?跟貼啲,跟住我哋嚟啦!


餐廳主打平板燒,每枱都設有電磁爐同抽氣設備~


開放式廚房外放滿玩具同車車模型,好吸睛喎!


不過點都唔及呢間兒童遊戲室吸引,不愧為親子餐廳,誠意度攞滿分!


有孖住瀡嘅滑梯...


波波機...


不同款式嘅馬仔同車車...


仲有玩具櫃添呀!


由餐廳座位區可以透過大玻璃窗望入去遊戲室,家長望到小朋友玩嘅情況,食都食得放心啲啦!


好喇!講番我哋個party先!今次有16位壽星仔女都係同年同月出生,靜係禮物陣容都已經夠晒壯觀喇!


爸爸媽媽們正為生日會作最後準備~


每位壽星仔女都有屬於自己獨一無二嘅foam board,設計得好靚呀!


各小朋友召集!預備入去遊戲室玩過痛快囉!情緒十分高漲~ Action!!!


你瀡我又瀡!班小朋友已經non-stop咁不停瀡滑梯喇!XD


鍾意瀡滑梯嘅又點止小朋友丫!連大人都忍唔住要玩埋一份~ XDD


乜真係咁好瀡咩?睇下小朋友瀡到落嚟嘅笑容就知啦!^o^


晴晴話馬仔都要瀡埋一份,見住啲馬仔we晒落嚟就笑到咔咔聲。哥哥快啲去幫手接住啲馬仔啦!


好好玩!兩個笑到見牙唔見眼喇!XD


喱埋響呢度自成一角一樣咁開心!


捐癃捐隙我至叻!hehee~


最受歡迎都應該非呢部波波機莫屬。每次彈出一大堆波波出嚟嘅時候,就引來全場起哄!


有啲執波、有啲放波、有啲拋波、有啲仲托埋個兜去接波,總之咩玩法都有齊,玩到勁high呀!


去到情緒最高漲嘅一刻就係咁嘅樣,呢張簡直係代表作啦!XD


除咗以上設施之外,馬仔、車仔都好搶手㗎!


大戰過去,遊戲室變得頽門敗瓦。小朋友嘅威力真係唔可以看小~ ^^'''


開餐lu!我哋所揀嘅食物有鹽燒海蝦、香煎雞翼、燒菠蘿、雜錦炒烏冬、海鮮焗飯、肉醬螺絲粉、牛油蜜糖粟米杯、迷你熱狗、炸魚薯條、春卷拼咖哩角、雜錦串燒、一口餃子、雜果沙律同埋椰絲啫喱糖。好豐富呀!


顧掂班細路,媽媽們都可以四出搵食喇!


我哋唔客氣喇!~~~


平時開party多數叫到會,今次有廚房即煮即上,啲食物熱辣辣。好正!有美味嘅食物,梗係開心啦!yeah!!!


食物唔係一次過放晒出嚟!而係不停煮,不停添新款。啫喱糖同雜果就係啱啱擺出嚟㗎喇!


口乾仲可以到雪櫃攞飲品添!好多選擇呀!


如果唔夠亦可以自費添嘢飲,好似呢幾支咁可愛嘅兒童香檳$88/支,啱啱尋日先空運抵港㗎咋!


生日會咁高興,梗係要啤啤佢啦!不過畀得小朋友飲嘅,當然係冇酒精成份嘅啦!


嘩!我至愛嘅燒菠蘿出爐喇!*o*


餐廳嘅食物以清淡為主,因為佢哋主打係小朋友都可以食得,所以味道唔會太濃。如果大人覺得唔夠味,可以加少少放在枱上嘅調味料。但我又唔覺唔夠味喎!啲食物ok好味,我仲不停添食添!XD


小朋友食飽就梗係繼續玩過啦!生日會活動即將開始,are you READY??


集體遊戲時間,大家都玩得好投入呀!


既然咁落力玩遊戲,禮物就人人有份啦!


到戲肉喇!去到生日會嘅高潮 - 切蛋糕時間。睇下班小朋友幾落力一齊去吹蠟燭~ XD


晴晴5歲大個女。生日快樂!最緊要身體健康呀!


分享蛋糕時間~ so happy~


臨走帶埋份生日大禮物回家,拆開好surprise,晴晴樣樣都咁鍾意,仲要攬住bear bear一齊瞓覺添呀!zZz..z..

焱咲地方唔算好大,但差不多一半空間去咗兒童遊戲室度,店主都好重視兒童嘅快樂指數喎!我哋party套餐係殘廢餐,店員會煮埋畀我哋食,實在太好喇!之前仲擔心又要照顧小朋友,又要自己燒,唔知顧得邊樣添!最欣賞佢哋嘅係即煮即上,食物新鮮熱辣,平時party叫到會梗係冇得比啦!開完party都唔覺個身大油煙味,唔知同佢哋嘅無油燒烤有冇關係呢?不過唯一唔好嘅係booking太full,我哋係半年前book定㗎喇!係咪好誇張呢?相信食物同服務質素好先繼續有咁多捧場客。有機會都想再嚟過呀!下次一於試下自己燒,嘗試動手自煮理嘅新體驗!


焱咲自煮理平板燒概念店
地址:九龍荔枝角長沙灣道883號億利工業中心9樓916室
電話:6295 0918
facebook:https://www.facebook.com/焱咲自煮理平板燒概念店-香港親子餐廳-761583603967607

沒有留言:

張貼留言