2017年2月6日 星期一

【元宵節】DIY朱古力 ‧ 花生 ‧ 芝麻湯丸

好快到正月十五元宵節喇!大家預備好湯丸未呀?一家人響元宵佳節一齊食湯丸,寓意團團圓圓、和睦美滿。其實整湯丸好簡單,不如試下同小朋友一齊落手整,又好玩又可以共享親子時光呀!
材料:(約60-70粒)
糯米粉 600g
温水 550ml
生粉 少量
麥提沙 適量
花生糊 適量
芝蔴糊 適量
黃片糖 1片
薑 2小片


1. 首先預備好温水同埋糯米粉


2. 將温水逐少加入糯米粉內混合


3. 順時針方向攪拌


4. 搓揉至粉糰狀


5. 雙手撲上少量生粉


6. 將粉糰平均分成小粉糰,取出適量粉糰並放在掌心壓平


7. 放入麥提沙作餡料


8. 反起粉糰,包裹整粒麥提沙


9. 搓圓小粉糰


話咁快就整好一粒喇!yeah!!!


10. 預備一啲生粉,每搓好一粒湯丸就放落去碌幾下,沾少少生粉,咁就冇咁黐手㗎喇!


11. 用相同方法,放入芝蔴饀料


12. 仲有花生饀料


13. 嘩!一盤盤唔同口味嘅湯丸完成喇!整咗六十幾粒,大成功呀!


14. 跟住就可以煮湯丸。先將黃片糖同薑片放入煲內,加入適量清水煮至滾起


15. 將湯丸放入糖水中,猛火煮至湯丸脹大就ok


話咁快,一碗有齊三款口味嘅湯丸糖水煮好喇!


晴晴已經急不及待試味,自己整嘅湯丸特別好味呀!


小朋友一定最鍾意朱古力湯丸啦!粒麥提沙變咗朱古力溶漿,係咪好吸引呢?*o*

三款口味之中,麥提沙饀較容易控制,對小朋友嚟講整嘅時候較易掌握。口味可按個人喜好而購買,有啲朋友可能會鍾意用新鮮即磨嘅花生或芝蔴粉。而我哋就揀咗比較容易買到嘅花生糊同芝蔴糊來做饀料,既方便又省時,啱晒我哋啲懶人一族呀!聽朋友講用花生醬做饀好好味,我哋下次都試下先!預祝各位元宵節快樂!食過美味湯丸,團團圓圓、幸福快樂!


晴朗
- 食·玩·育·美·愛の親子平台

facebook專頁:https://www.facebook.com/happytrain123
blog:http://blog.xuite.net/chinglongtin/blog

沒有留言:

張貼留言